Koktajl pietruszkowo-jabłkowy !

Kilka dni temu na jednym z blogów natknęłam się na opinie o mocy pietruszki. Pewnie większość z Was już to wie, a jeśli nie zapraszam do czytania ;)

"Zielone listki pietruszki zawierają bardzo dużo witaminy C i karotenu, co chroni organizm przed wolnymi rodnikami – cząsteczkami organicznych związków o jednym wolnym elektronie, które działają destrukcyjnie i mogą niszczyć i uszkadzać komórki ważnych narządów (serce, mózg, nerki)."

Ale to nie wszystko natka pietruszki świetnie działa na porost włosów !! :)

Przepis na koktajl: 
pęczek natki pietruszki
obrane jabłko
szklanka wody
sok z cytryny 
* jeśli wolicie słodkie koktajle można dodać łyżkę miodu :)
Natkę pietruszki myjemy, obieramy jabłko, dodajemy sok z cytryny, wodę i mód. Wszystko mieszamy przy pomocy blendera. I gotowe !



Bardzo ciekawa jestem efektów, jeśli piłyście już ten koktajl koniecznie dajcie mi znać. A może podejmujecie wyzwanie razem ze mną ?;) 
Przez najbliższy miesiąc codziennie będę pić koktajl pietruszkowy mam nadzieję, że efekty będą widoczne jak najszybciej. Pozdrawiam !

11 komentarzy:

  1. hmmm, nie piłam, ale czemu chyba spróbuje, też słyszałam o cudownym działaniu pietruszki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie dziwactwa!!! super:*
    ❤ pozdrawiam:* i obserwuje1
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się spróbować:) Oby było zjadliwe:) Pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po czasie można się przyzwyczaić i smakuje :)

      Usuń
  4. Faktycznie samo zdrówko, koniecznie będziemy musieli spróbować, dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ma kolorek, nie piłam tego nigdy ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypróbuję, choć wolałabym bez pietruszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to już wiem co dzisiaj będę piła!;)

    OdpowiedzUsuń