Kilka nowości kosmetycznych ! Produkty z Niemiec i ze sklepu zielarskiego !

Cześć ! Dziś chciałam Wam pokazać kilka nowości, które zawitały u mnie. Są to kosmetyki z Niemiec, które przywiózł mi mój brat i nasiona które kupiłam w sklepie zielarskim :)



W prawdzie zamawiałam u niego inny produkt z olejkiem arganowym ale ta odżywka zaskoczyła mnie bardzooo pozytywnie :)

  Dwie odżywki syoss, bardzo lubię ich  produkty mam nadzieję, że i tym razem mnie nie zawiodą.


Kokosowy szampon i odżywka już ją uwielbiam za ten zapach :-)

  I odżywka w sprayu ułatwia rozczesywanie
 Kolejne nowości to już produkty ze sklepu zielarskiego..
nasiona kozieradki, już zaparzona i od dziś będę testować. Za jakiś czas dam znać jak się sprawuje i czy ograniczyła wypadnie włosów.


Pod postem z aktualizacją włosową poradziłyście mi żebym spróbowała żelu lnianego. Także postanowiłam kupić ziarenka i będę robić żel :-)


Mam nadzieję, że nie zanudził Was ten post :)
A ja już nie mogę się doczekać testowania tego wszystkiego. 
Pozdrawiam ;-)

14 komentarzy:

  1. Kokosowe kosmetyki wyglądają bardzo fajnie, jestem ogromnie ciekawa jak się u Ciebie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie również zainteresowały kokosowe kosmetyki,uwielbiam zapach kokosu który kusi .... ::)
    ogólnie szkoda,że u nas nie ma tego co w Niemczech :(
    pozdr i zapraszam do siebie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te kosmetyki, zazdroszczę;) miłego testowania, no i czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te kokosowe kosmetyki są świetne :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. siemie i ja zamowilam z doz.pl :)
    te z kokosem kosmetyki fajnie sie zapowiadaja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości. najbardziej ciekawią mnie ten szampon i odżywka kokosowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W zielarskim kupiłaś moje zielarskie "masthewy", choć z kozieradką nie możemy się dogadać...
    Do Niemiec chętnie bym wyskoczyła na kosmetyczne zakupy. Do DM w szczególności!

    OdpowiedzUsuń
  8. tej serii Syossa jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. syoss kocham ich produkty! tego jeszcze nie widziałam:)
    fajnie że masz takiego brata który ci kupuje różne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemię lniane to mój niezbędnik!

    OdpowiedzUsuń
  11. siemię lniane cudownie nawilża mi włosy:D:D:D bardzo Ci je polecam!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. moje włosy nie znoszą sysosa :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywka w sprayu jest na mojej liście do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń