L'Biotica Biovax maska regenerująca z keratyną i jedwabiem !

Maska regenerująca z keratyną i jedwabiem to kolejna maska z serii Biovaxu. Używałam już Intensywnie regenerującą maseczkę do włosów osłabionych z tendencją do wypadania i Intensywnie regenerującą maseczkę do włosów suchych i zniszczonych. Tą zachwalała mi kuzynka, która ma włosy bardzo suche, długie i kręcone. Od razu ją kupiłam bo też mam włosy dość suche jednak nie na całej długości tylko od 2/3 długości.



Skład: Aqua, Cetyl Acohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Cetareth-20,Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetyled Lanolin, Silk Amino Acids, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Keratin, Lawsonia Inermis Extract, Trimethylsilylamodimethicone (and) C11-15 Parth-9, Parfum, Citric Acid, Tithanolamine, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol (and) Ethylhexyglycerin, Benzyl Salicytale, Butyphnyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Potassium Sorbate.

Maska nie zawiera :
- parabenów
- SLSów
- SLESów
- glikolu propynelowego


Od producenta:
"BIOVAX A+E Serum wzmacniające to prawdziwy zastrzyk witaminowy dla Twoich włosów. Receptura preparatu stworzona została na bazie witamin A i E, będących źródłem młodości i witalności. Serum A+E odżywia i regeneruje włosy, nadaje im piękny połysk i gładkość. Zmniejsza łamliwość włosów oraz hamuje rozdwajanie się końcówek. Wzmacnia naturalną barierę ochronną włosa."



Używałam ją już kilka razy pierwsze podejścia były chybione jednak ostatnio nałożyłam ją na olej i sprawdziła się świetnie. Powoli zaczynam się do niej przekonywać i nakładam ją tylko na końcówki. Na całe włosy się u mnie nie sprawdziła. Włosy były za ciężke po nałożeniu tylko na końce u mnie się sprawdziła. 

Przyjemny zapach, lekka konsystencja dobrze nakłada się na włosy i nie spływa z nich. Dobrze nawilża i poprawia kondycję

Moja ocena to 4+/ 6

A Wy stosowałyście ją ? ;) Jak się u Was sprawdziła ? Lubicie maski z Biovaxu ?

18 komentarzy:

  1. Miałam tylko jedną maskę z Biovaxu (do włosów brązowych) i niestety średnio byłam z niej zadowolona. Szkoda, że ta sprawdza się tylko w połączeniu z olejem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam maski Biovaxu dla włosów ciemnych ( fioletowo białe opakowanie) i dla mnie był to numer jeden wśród odżywek/masek itp. włosy były wygładzone, nie puszyły się, błyszczące i ładnie się układały... czego chcieć więcej, ponadto zauważyłam tak jakby mniej wypadających włosów, nie wiem czy to przez tą odzywkę, czy co no ale uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam maski z Biovax.
    Też by się chyba u mnie sprawdziła tylko na samych końcach.

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używałam z biovaxu maskę do włosów farbowanych ,zniszczonych i mi odpowiadałam :)
    też bym jej wystawiła 4,5/ 6 :)
    pozdr i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja nie używam żadnych masek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat masek tej firmy ale jak do tej pory nie używałam żadnej z nich ;/ pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety jeszcze jej nie miała, ale to się może zawsze zmienić:P ale powiedz, nakładałaś ją na olej, a nie odwrotnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw olej a chwile przed myciem maskę :)

      Usuń
  8. Nigdy nie używałam żadnych masek do włosów. ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam masek do włosków ,wystarczy mi odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam do włosów ciemnych...:) potwierdzam maska wspaniała:)

    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tej wersji Biovaxowej maski jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na moich włosach niestety sie nie sprawdziła
    Super ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  13. o, chętnie wypróbuję, gdyż od jakiegoś czasu poszukuję jakieś fajnej maseczki :-) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię te maski. Tego wariantu jeszcze nie testowałam;)

    OdpowiedzUsuń