Odżywka do włosów suchych Yves Rocher Nutrition !

Odżywka do włosów suchych Yves Rocher Nutrition ! 
" Odżywka do włosów suchych z wyciągiem z owsa "
Jak mówi sam producent odżywka przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych. Z racji tego, że mam porowate włosy postanowiłam ją użyć. Po pierwszy zastosowaniu byłam zawiedziona ponieważ spodziewałam się o wiele lepszych efektów a moje włosy były po niej obciążone jak nigdy dotąd. A dość intensywny zapach utrzymywał się do następnego mycia.
Drugie podejście było już dużo lepsze. Nałożyłam ją przed mycie na suche włosy, owinęłam  folią i ręcznikiem. Pozostawiłam na ok.25 minut i zmyłam oraz ponownie nałożyłam odżywkę ale już tylko na końcówki. Spisała się dużo lepiej ;) Włosy były wygładzone, miękkie i nie były napuszone jak dotąd.
Odżywka ma dość intensywny zapach, który jest niekoniecznie plusem i utrzymuje się dość długo.
Łatwa do aplikacji, o kremowej konsystencji. Poręczne opakowanie. 
Czy kupię ją jeszcze raczej tak.

cena ok.12 zł za 150 ml


 Skład:


Z tej samej serii dostępny jest też szampon 


Może któraś z Was stosowała tą odżywkę ? ;) a może produkty z Yves Rocher ?
Miłego dnia, pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. z Yves Rocher już dawno czegoś nie miałam, muszę przejrzeć ich aktualną ofertę, może też znajdę coś dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty do włosów z YR cieszą się bardzo dobrą opinią. Pewnie kiedyś na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego produktu :] wydaję się być fajny , może się kiedyś skuszę :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely blog!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/09/perfect-moments.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze jej nie stosowałam :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam tę odżyke i niestety nie dla mnie... po pierwszym podejściu zrezygnowałam z dalszych prób ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo nie miałam tego kosmetyku:) warto to zmienić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam styczności jeszcze z tymi kosmetykami. Ciekawa jestem czy maseczka by się sprawdziła na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tej odżywki, ale wydaje się godna uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam nic z tej firmy :p

    OdpowiedzUsuń