Olejowanie włosów ! Moja przygoda z olejkiem Khadi i nowe baby hair !

Pierwszy raz o olejowaniu na blogu. Ale nie znaczy to, że temat jest mi obcy. W lutym tego roku postanowiłam kupić olejek Khadi. Z niecierpliwością czekałam aż listonosz przyniesie mi paczkę. Pierwszego dnia po otrzymaniu olejku, zaaplikowałam go na skórę głowy i włosy, dość ostrożnie. Od razu poczułam intensywny aromat ale nie zniechęciło mnie to do ponownego użycia. I choć na początku miałam problemy z jego zmyciem to wytrwałam w tym olejowaniu aż do dziś. I muszę przyznać, że jest wydajny a i efekty przynosi :) 
Myślę, że to dopiero początek mojej przygody z olejami. I z chęcią wypróbuję też inne.


Skład : "Sesamum Indicum Oil (Sesamol), Cocos Nucifera Oil (Kokosnubol), Ricinus Communis Oil (Castrol), Eclipta Alba (Bringaraj), Bacopa Monnieri (Brahmi), Rosmarinus Officinalis Oil (Rosmarin), Citrullus Colycynthis (Koloquinthe), Sida Cordifolia (Bala), Butea Monosperma (Palasa), Gunja Abrus Precatorius (Gunja), Trigonella Foenum Graecum (Bockshornklee), Daucus Carota Oil (Karottenol), Cinnamomum Camphora (Kampfer), Vinca Rosea (Immergrun), Lanalool**, Limonene** - otrzymane z naturalnych olejków eterycznych"


Od producenta: 

  • Wykonany na bazie oleju sezamowego, kokosowego i rycynowego.
  • Olej sezamowy wnika w głąb włosa, odżywiając go od cebulek aż po końce.
  • Olej kokosowy odżywia włosy.
  • olej rycynowy przyspiesza wzrost włosów.
  • Amla nadaje włosom blask, wzmacnia, ochrania przed infekcjami skóry, usuwa łupież, przyśpiesza wzrost, zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu.
  • Bala wzmacnia włosy oraz nadaje im witalność.
  • Olej z wyciągiem z rozmarynu posiada silne właściwości odkażające, zapobiega powstawaniu infekcji skóry głowy oraz powstawaniu łupieżu.
  • Bhringaraj działa odżywczo na skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów, łysieniu i siwieniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek. Sprawia, że włosy są miękkie oraz podatne na układanie
  • Brahmi nadaje sprężystość
  • Olej z nasion marchwi odżywia włosy.

Moim zdaniem olejek jak najbardziej sprawdza się na moich włosach, ich stan znacznie się poprawiał. Są bardziej błyszczące,odżywione i szybciej rosną ;) a poza tym pojawiły się baby hair. Na które czekałam dość długo ale już są widoczne. Zapewne do czasu oczekiwania przyczynił się fakt, że nie zawsze stosowałam go systematycznie.. 


A Wy stosowałyście ten olejek ? A może polecacie jakieś inne ? Chętnie o tym poczytam.
Miłego dnia, Pozdrawiam 

18 komentarzy:

  1. Mam w domu dwa olejki ale jeszcze nie zabrałam się za olejowanie oO U Ciebie faktycznie widać efekt, ale nie wiem czy mi by się chciało tyle czekać :D

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!:)
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Khandi nie miałam okazji jeszcze testować, ale przyznam, że do wszystkich olejów podchodzę z dozą rezerwy w związku z marnymi zapachami. Cieszę się, że na Twoich włosach zdziałał cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, skoro przyspiesza porost to i ja chętnie wypróbuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. przede wszystkim gratuluję wytrwałości, ja niestety po 3-4 użyciach kosmetyków do włosów się zniechęcam. widać efekty!
    obserwuję :)

    ANECIA ♥ aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie olejowałam włosów, więc nic polecić nie mogę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o nim, ale chyba dużo kosztuje i tak jakoś mnie to powstrzymywało od zakupy:( no ale jak trochę odłożę, to pewnie go zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie stosowałam jeszcze olejowania ,ale muszę wypróbować :)
    pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar niedługo rozpocząć moją przygodę z olejowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie testowałam żadnych olejków, zawsze się bałam, ale czytam tyle pozytywnych opinii, że chyba najwyższy czas się zaopatrzyć :)

    www.maruda-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem zagorzałą fanką olejowania.
    Jednak tego dobrodziejstwa nie miałam okazji stosować, choć słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest wspaniały!!!♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na razie stosowałam tylko olej kokosowy z Vatika i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje włosy uwielbiają olejowanie, ale khadi jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie próbowałam, ale słyszałam że działa cuda :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego jeszcze nie próbowałam.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo słyszałam o nim, ale szkoda mi kasy;/

    OdpowiedzUsuń