Pokrzywa i jej dobroczynne działanie !

Pewnie każda z Was miała z nią do czynienia. Ale nie każda wspomina to miło :-) Być może pokrzywa przywołuje Wam wspomnienia z dzieciństwa. Dziś o innym spojrzeniu na pokrzywę. Mianowicie ma ona bardzo dobre działanie, nie tylko na nasze włosy ale też i na skórę. A kto nie chciałby mieć pięknych włosów i idealnie gładkiej cery ? 
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do dalszego czytania :) Jeśli tak, zapraszam...



Poza tym, że oczyszcza organizm, zmniejsza nadmierną potliwość, obniża ciśnienie krwi, obniża poziom cukru we krwi działa także o włosy ;-)

Jeśli Twoje włosy są słabe, pozbawione blasku i wypadają zdecydowanie powinnaś spróbować pokrzywy.
Ma ona za zadanie pomóc nam w walce o piękne, zdrowe i błyszczące włosy. Zmniejsza także przetłuszczanie się.
Pokrzywę możemy kupić w każdej aptece czy sklepie zielarskim.
Cena wynosi ok. 5zł.



Możemy ją dostać także w formie szamponu np. oczyszczającego.

Ja własnie zaczynam swoją przygodę z piciem pokrzywy (pije ją od poniedziałku) może ktoś się przyłączy ?
;-)

Miałyście kiedyś do czynienia z pokrzywą ? Koniecznie dajcie mi o tym znać.
Pozdrawiam ;*

3 komentarze:

  1. Czasami jak czuję się przemęczona to sięgam po pokrzywę gdyż dobrze wzmacnia organizm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dzięki za info :-) nie wiedziałam że działa też na wzmocnienie ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. pokrzywa jest dobra ,ja piję jeszcze skrzyp! również polecam :) pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń