Cheap set !

Cześć ! Jak Wam mijają pierwsze dni Nowego Roku ? U mnie sesja zbliża się wielkim krokami i już ją odczuwam :P
Ale przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy ;P a mianowicie do dzisiejszego zestawu ..

mam na sobie :
tunika - sh 5 zł
spodnie - Textil Market 32 zł


jedyną wadą tej tuniki jest podszewka, jest dość szeroka i odznacza się na zewnętrznej części bluzki..
Ale za 5 zł to jej wybaczę :D
A po za tym bardzo mi się podoba jej nieco romantyczny styl i rozszerzane rękawy ;)

A Wam jak się podoba ? ;)
Miłego dnia :* 


14 komentarzy:

  1. Robię zakupy w sh, bardzo często znajduje perełki :D Ładna ta tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście tani, ale jaki ładny! taki skromny i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie byłam na jakiś zdjęciach ;/ chyba musze się wybrać
    alicjalovingx.blogspot,com zpraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika jest bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo udało się znaleśc perełke ;-)))

    www.mariamagdalena.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń