New in !

Cześć ! Dziś chciałam Wam pokazać mój nowy nabytek a właściwie przypadkowy zakup. Wczoraj wybrałam się do Mango po upatrzoną marynarkę  własnie tą :




Jednak nie leżała na mnie zbyt dobrze i jakoś źle się w niej czułam mimo, że na żywo jest jeszcze ładniejsza ;P
W moje ręce przypadkowo trafiła marynarka w kolorze bardzo intensywnej zieleni od razu gdy ją przymierzyłam widziałam, że musi być moja :D
i jeszcze ta cena ze 189 na 79 :)
Zobaczcie same czy nie warto?  


I jak Wam się podoba ? ;-)  Zostawiam Was z postem i lecę uczyć się na kolejny egzamin :)
Miłego dnia :*

P.S Bardzo cieszę się, że w ostatnim czasie przybyło mi trochę obserwatorów, dziękuję bardzo, że jesteście tu ze mną :***
Mam jeszcze pytanie do osób z Krakowa czy nie znacie kogoś kto robi zdjęcia lub same posiadacie aparat ,trochę pasji i chęci do fotografowania. Chciałabym rozwijać bloga i pokazywać Wam zestawy z prawdziwego zdarzenia :)  Jeśli tak zapraszam do kontaktu ;)

15 komentarzy:

  1. Śliczna marynarka, będę musiała się wybrać na poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny fason:) podobają mi się takie marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marynarka, ale udało Ci się ją okazyjnie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie obie marynarki są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super, uwielbiam marynarki, mam kilka w tym zieloną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W zieleni nie bardzo się czuję, ale taką czerwoną też chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, ale ta czerwona jednak bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda świetnie! i dużo bardziej kolorystycznie mi się podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio kupiłam skórzane botki z Mango i jestem bardzo zadowolona, ale mimo wszystko uważam, że sklep ma zdecydowanie za wysokie ceny i opłaca się kupować tylko w czasie promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie za wysokie .. ale teraz podczas przecen są naprawdę korzystne ;-)

      Usuń