18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie inspiracje ♥
    Muchy och ♥ pół liceum chodziłam pod muszką ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie posty :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zaobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam przeglądać wszelkie inspiracyjne posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, niektóre na pewno warto zapamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje :) bardzo podoba mi się taki styl :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza jest cudna - chciałabym tam się przechadzać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje, nawet do popołudniowej herbaty :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe inspiracje ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. to pierwsze zdjecie jest cudowne :)) fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, jak dla mnie również pierwsza sukienka bombowa rewelacja :) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne inspiracje, zwłaszcza pierwsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń