Shoes !

Witam Was w niedzielne popołudnie ! Pogoda od wczoraj nas nie rozpieszcza, chyba powoli nadchodzi zima. Mam tylko nadzieję, że będzie dla nas łagodna. Przejdźmy do rzeczy dziś chciałam Wam pokazać moje wyprzedażowe zdobycze! Pierwszą z nich są trampki Smith's. Planowałam je kupić już bardzo dawno jednak zawsze jak zabierałam się do zakupu online to albo nie było mojego numeru albo kolor mi nie odpowiadał. Aż w końcu natrafiłam na swój numer, tylko nie byłam przekonana do koloru. Jednak po obejrzeniu inspiracji z granatowymi trampkami w roli głównej zdecydowałam się je kupić. Były akurat przecenione z 79 zł na 39 zł ;) Co tym bardziej przekonało mnie do zakupu..





Kolejny zakupu to znowu buty, kolejne i nie ostatnie. Tym razem botki na słupku. Stabilne i solidnie wykonane. Z ozdobnymi suwakami. Kupiłam je z myślą o wiosennych zestawach. Już widzę je w zestawie z lekką i zwiewną sukienką ;-) Także przecenione ze 119 zł na 71,40 zł. Moim zdaniem warto zobaczcie same !

A teraz już ostatnie buty mega wygodne! Wykończone ozdobnym futerkiem, idealnie do codziennych zestawów. W środku są także wykończone futerkiem, bardzo ciepłe. Także przecenione  z 89 zł na 48,95 zł.

Wszystkie buty są zakupione ze strony http://deezee.pl/ . W którym to już nie raz kupowałam buty i byłam bardzo zadowolona. Zdecydowanie jedyną wadą jest brak możliwości odbioru osobistego.
Mam nadzieję, że podobają Wam się moje buty, następne zakupy planuje dopiero pod koniec wiosny !:)
Które podobają Wam się najbardziej ?
Miłego dnia ;*

16 komentarzy:

  1. fajne buty :) te ostatnie nietypowe :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brazowe botki sa najbardziej w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. te z zameczkami śliczne!!!
    pozdr i zapraszma do mnie,w wolnej chwli proszę o kliknięcie w SheInside będę wdzięczna :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te 2 buciki prześliczne, a trampki też mam tylko że czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brązowe botki są cudne! Czekam na stylizacje z nimi!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. botki na słupku podobają mi się najbardziej!:D są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne buty ;d ja ostatnio kupilam converse w ciuchu za 2 zł, ale niestety rozmiar 35 :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Botki na słupku są naprawdę fajne, czekam na stylizacje z nimi :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne trampki i jakie przeceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne, klasyczne trampki, ale drugie podbiły me serce <3 te ceny kuszą ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne butki
    I JAKIE PRZECENY ŁOMATKO *__*
    http://szaramysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne, ja poluje na różowe conversy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trampki są najlepsze!
    www.styllowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam identyczne trampki, tyle, że czerwone :) Zakupiłam w podobnej cenie.

    OdpowiedzUsuń