White skirt !

Cześć ! Dziś mam do pokazania zestaw z dzisiaj, miałam egzamin stąd też bardziej eleganckie wydanie mnie. Mam nadzieję, że również przypadnie wam do gustu tak samo jak mi! Muszę przyznać, że bardzo dobrze czuję się w takim bardziej eleganckim wydaniu i mam nadzieję, że będę mieć okazje chodzić częściej w spódnicach, które uwielbiam ! ♥♥♥ 
Na szczęście zimy jak nie było widać tak nie ma, więc sprzyja to chodzeniu w spódnicach, bo kto lubi w nich chodzić w wielkich mrozach :P Moja dzisiejsza spódnica to najnowszy łup z wyprzedaży była przeceniona o ile dobrze pamiętam ze 129,99 na 49,99 no powiedzcie czy nie było warto ? Ja już jestem w niej zakochana! Bardzo przypomina mi tą z h&m trend tyle że jest trochę krótsza ;P

Mam na sobie:
spódnica - Mohito %
koszula - H&M
buty - ccc


A jak Wasze łupy wyprzedażowe ? Pochwalcie się koniecznie ? A może widziałyście gdzieś rozkloszowane spódnice lub sukienki ? ;)
Miłego weekendu :*



12 komentarzy:

  1. Cudowna kocham spudnice tego rodzaju! Zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Opłacało się, dlatego że śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super spodniczka :)

    zapraszam na creamones.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutka spódniczka,fajne wyprzedaże są w Stradivariusie ,polecam!
    Jeśli masz chwilkę zapraszam do mnie i kliknij w Shenside,będę wdzięczna :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny,elegancki zestaw :) Śliczna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta spódniczka, uwielbiam takie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń