20 komentarzy:

  1. sweter w azteckie wzory chodzi za mną już tak długo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało tym razem propozycji w moim stylu, ale na czymś tam oko zawiesiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super mix! Bardzo mi sie podoba! zapraszam do siebie

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraciasty i żółty płaszczyk są urzekające ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk w panterkę jest super! chetnie bym taki przygarneła :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. JEST NA PRAWDĘ SUPER :) bardzo mi się podoba
    będzie mi miło jeśli zajrzysz również do mnie, pozdrawiam!!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) uwielbiam inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra zdjęcia
    _____________________
    Mam cel:
    1300 obserwatorów do końca miesiąca. Pomożesz jeśli Ci się spodoba? Odwdzięczę się.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kraciasty płaszcz, połączenie żółći z szarością - mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne inspiracje. :)
    Ale panterce mówię zdecydowanie nie! :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal w pepitkę i ta czarno-biała spódniczka - cuda! :)

    OdpowiedzUsuń