Perfect skirt !

W powietrzy coraz bardziej czuć wiosnę, mam nadzieję, że tak już zostanie bo cieszy mnie to niezmiernie ;-)
W końcu można chodzić w spódnicach i sukienkach. Mimo, że uwielbiam wszelkiego rodzaju spódnice i sukienki to w zimie jakoś znacznie częściej wybierałam spodnie bo po prostu  było mi cieplej. 
Dziś korzystając z pięknej pogody ubrałam jedną z moich ulubionych spódnic. Rozkloszowana, idealnie dopasowana w tali. Zobaczcie sami.

spódnica - Virgini
koszula - no name
buty - Ryłko
torebka - Atmosphere
płaszcz - sh
szal - sh 








Zdjęcia : Miss-mood

Jak Wam się podobają takie spódnice ?;)
Miłego dnia ! ;)

40 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz ;)
    Ja kocham sukienki i spódniczki, ale kupować :D a jeśli chodzi o chodzenie to jakoś nie umiem się przemóc :D Ech, chyba czas dorosnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy krój dla spódnicy według mnie. Większość dziewczyn wygląda świetnie w takich spódnicach. Kiedyś miałam prawie identyczną, ale wyrosłam z niej teraz szukam drugiej, która znów będzie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam właśnie fazę na kupowanie sukienek, to taka oznaka wiosny dla mnie :) Uwielbiam połączenie koszuli dżinsowej ze spódnicą!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawienie ubrań;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie! Uwielbiam takie spódnica, a i płaszczyk też bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ekstra! Mi się mega podobają takie jeansowe koszule! :)

    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna spódniczka :)
    Obserwuję
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka i koszula CUDO ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham taki krój spódnicy, czuję się w nim najlepiej :) bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna koszula! uwielbiam jeans a tej wiosny to podstawa każdej stylizacji ;)) spódniczka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, ale masz śliczne loki <3
    świetna koszula!

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. INSPIRUJĄCY BLOG, CO POWIESZ NA WSPÓLNĄ OBSERWACJĘ?

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszczy masz cudowny!:*) pozdrawiam!!:*)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja akurat nie jestem fanką takich spódnic , są zbyt mało rockowe dla mnie , ale Ty wyglądasz w niej świetnie ! Mega płaszcz !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna spódniczka i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają :) Choć nie mam takiej w swojej kolekcji:) Ty wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi dear! You look amazing! Love the whole outfit :)

    Come and visit my blog if you want!
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie sobie ostatnio uświadomiłam, że też ostatnio zaniedbałam spódniczki. Mam nadzieję, że z tą wiosną to już na dobre i nie będzie tak jak w ubiegłym roku, że zima nas jeszcze ściśnie i potrzyma do Wielkanocy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio strasznie mi się podobają takie spódniczki, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te spódnice są piękne :) Bardzo dobrze w niej wyglądasz i masz śliczne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te spódnice. Jednak one nie uwielbiają mnie :( Strasznie źle w nich wyglądam :(

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  23. slicznie :)) i zdjecia w idealnej jakosci:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę płaszcza, jest cudowny! :)
    I spódniczka idealnie się układa ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz ,cudowna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście ta spódnica jest idealna!

    According to Sophia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna, ładna stylizacja - w Twoim stylu.


    Pozdrawiam serdecznie,
    Kamil

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta spódniczka! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. taka klasyczna spódniczka powinna być w każdej szafie:) piękna:)
    widziałam że niesamowite pyszności robisz (w ostatnim poście:))

    OdpowiedzUsuń