Recenzja książki - O elegancji i obciachu Polek i Polaków !

Muszę przyznać, że podochodziłam dość sceptycznie do tej książki. Jednak postanowiłam po nią sięgnąć i zostałam miło zaskoczona.



                Książka " O elegancji i obciachu Polek i Polaków" napisana jest lekkim i dość bezpośrednim językiem.  Niejednokrotnie używa sformułowań, które mogą wydać się wulgarne czy nie na miejscu w książce o tematyce modowej. Jednak już po dłuższej chwili czytania, ma się wrażenie, że to po prostu rozmowa z dobrym znajomym i nie zwraca się uwagi na padające słowa.
               Obrazuje styl ubierania ludzi spotykanych na Polskich ulicach, Pan Tomasz z humorem opowiada o modzie o jej początkach, wplata do swoich wypowiedzi trochę historii mody. Ale ale jest też miejsce na krytykę.. dość uzasadnioną. Książkę czyta się bardzo szybko, podczas czytani nie jednokrotnie wyobrażałam sobie osoby o których opowiadał. W książce spotkamy się też z cennymi radami jak się nie ubierać i jak się ubierać :)
              Myślę, że spodoba się nie tyko pasjonatom mody ale też zwykłym czytelnikom, którzy sięgną po nią w wolnej chwili.

Może któraś z Was czytała tę książkę, koniecznie dajcie mi znać jakie są wasze wrażenia po przeczytaniu.
Miłego dnia ;-)

13 komentarzy:

  1. Brzmi interesująco :) Chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na mojej must have liście książkowej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie ją w końcu kupić.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie,z chęcią kupię:),zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie chętnie bym przeczytała, bo szczerze mówiąc nie czytam książek o tematyce modowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie chyba też zachęciłaś! swoją drogą mimo ze autor jest dość kontrowersyjną osobą to trzeba mu przyznać że zna się na modzie

    OdpowiedzUsuń
  7. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    bylam kompletnie zniechecona do tej ksiązki.. jednak zachecilas mnie do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie chyba jednak pan J. nie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam do niej przekonania, bo sam autor dla mnie nie jest raczej modowym autorytetem.

    OdpowiedzUsuń