Człowiek, który stworzył Zarę ! - recenzja książki

          Tak jak obiecałam jakiś czas temu, przygotowałam dla Was recenzję książki. Skusiłam się na nią przez przypadek, a właściwie za sprawą jednej z vlogerek. To kolejna z tych książek niesamowicie inspirujących i nastrajających do działania. Mam nadzieję, że spodoba się Wam tak samo jak mi.






         Tak jak sam tytuł wskazuje, książka jest o właścicielu Inditexu, Amanciu Ortedze. Tak tak, pewni tak samo jak ja nigdy wcześniej nie słyszałyście o jego osobie.
 Niejednokrotnie wchodząc do Zary, Bershki czy Pull&Bear nie zdawałam sobie sprawy jak wygląda praca w takim sklepie od kuchni. To co my widzimy w sklepie to tylko 1/5 tego co tak naprawdę dzieje się w tej firmie. Możemy wyobrazić sobie jak wielki sztab ludzi pracuje w firmie. Podczas czytania bardzo często wracałam myślami do tych właśnie sklepów. I muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie myślałam jak wygląda praca w tak wielkiej firmie jak Inditex. Już po kilku pierwszych stronach, wiedziałam,  że to jedna z tych książek do których wrócę nie raz.

        W książce poznajemy losy Amancia Ortegi od lat dzieciństwa do bieżących wydarzeń. Autorka opisuje wzruszającą historię życia, człowieka który osiągną ogromny sukces w swojej dziedzinie. A mimo to pozostał tym samym życzliwym i pomocnym Amanciem. Pracowity, dążący do celu, pomocny to tylko nieliczne z cech które autorka chciała przedstawić czytelnikom. Jak sama wspomina Ortega jest także bardzo skromnym i krytycznym wobec siebie człowiekiem. Wymaga od innych ale też od siebie.

        Napisana jest lekkim językiem, szybko się czyta. Autorka bardzo ciekawie wplata informacje z życia Ortegi pomiędzy opisy budowy imperium mody.

       Mi osobiście bardzo podobała się ta książka. I tak jak wspominała wcześniej jest warta uwagi nie tylko przez ciekawą fabułę ale też intrygujące informacje o jednym z najbardziej spektakularnych sukcesów w biznesie modowym.

Jeśli posiadacie jakieś ciekawe tytuły bardzo chętnie je przeczytam, napiszcie mi o tym koniecznie ;)
Miłego dnia !

11 komentarzy:

  1. O, dobrze byłoby przeczytać tę książkę, tym bardziej, że kiedyś pracowałam w Bershce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przeczytam, jak tylko wpadnie mi w łapki :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę zapisaną w lekturach obowiązkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely post!
    
Please check out our blog at http://www.beautyshareit.com
    
PS. you can also post your blog posts straight to our website to get featured!
xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie :) Musze zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w dobie kryzysu w Hiszpanii każdy chce być jak A.Ortega. człowiek, który nie mając nic stworzył wielkie imperium. Polecam przeczytania. Pozdrawiam z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo nie słyszałam o niej. Jeśli będę miała okazję, to z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym po nią sięgnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, do tej pory trafiałam na same negatywne recenzje tej książki.

    OdpowiedzUsuń