Helena Rubinstein - kobieta, która wymyśliła piękno !

To już kolejna książka na moim blogu. I jak poprzednio dzisiaj równiej biografia.


Uwielbiam czytać takie motywujące do działania książki. Od kiedy pamiętam zawsze interesowały mnie sylwetki ludzi, którzy stworzyli coś z niczego. Tak jest też w tym przypadku. Dodatkowo bohaterka pochodzi z Krakowskiego Kazimierza. Młoda kobieta, wbrew swojemu pochodzeniu, odnosi sukces i tworzy kosmetyczne imperium. Mowa oczywiście o tytułowej bohaterce Helenie Rubinstein !
Lubicie czytać książki o charyzmatycznych osobach, które osiągnęły sukces ? 
Jeśli tak to bardzo mnie to cieszy bo w kolejce do pokazania Wam mam już kolejną książkę, jedną z moich ulubionych(jak nie ulubioną:))  Ale o niej innym razem ;)



Czekam na Wasze propozycje ciekawych książek ;)
Miłego dnia ;)

P.S zapraszam Was także do polubienia mojej strony na FB Martuux9-moda&kuchnia

11 komentarzy:

  1. Od dawna "poluję" na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czytam takie biografie ludzi stąd, to się zastanawiam, dlaczego my Polacy mamy wciąż jakieś kompleksy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej książki, chętnie bym po nią sięgnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam czytać o takich ludziach, szczególnie kobietach :)
    Zapraszam Cię do mnie na notkę o niedrogich hitach z Ikea, jeśli zaobserwujesz mój blog, z przyjemnością się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta zdecydowanie do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest warta przeczytania:)
    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za takimi książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię czytać biografie, słyszałam już gdzieś o Helenie, ale nie mam pojęcia gdzie. Chętnie przybliżyłabym sobie jej postać czytając tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna książka :) nie mam czasu na czytanie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. mega chętnie bym tę książkę przeczytała! :)

    OdpowiedzUsuń