Lekka tarta z kurczakiem i mozzarellą !

Kolejny przepis na tartę dziś z pikantnym kurczakiem i mozzarellą. Lekka tarta idealna na szybki obiad.


Do przygotowania potrzebne będą następujące składniki:
Na spód:
    - 70 g mąki pszennej
    - 15 g otrębów
    - 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
    - 1 łyżeczka soli
    - 15 g margaryny
    - 1 łyżeczka oregano
    - 1 żółtko
    - 40 g jogurtu naturalnego
    Nadzienie:
    - 150 g piersi z kurczaka
    - 1 kula mozzarelli
    - 70 ml jogurtu naturalnego
    - 1 jajo + białko z jaja zużytego do spodu
    - 1 łyżka oregano
    - kilka pomidorków koktajlowych
    - odrobina chili 
    Przygotowanie :
    1.  Do miski lub na stolnicę wsypujemy składniki na spód, łączymy je ze sobą. Dokładnie wyrabiając do uzyskania elastycznego i jednolitego ciasta.
    2. Następnie rozwałkowujemy ciasto na cienki placek i wykładamy do formy.
    3. Ciasto należy po nakłuwać widelcem aby powietrze nie tworzyło bąbli podczas pieczenia.
    4. Pieczemy je około 15 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.
    5. Następnie wyjmujemy z piekarnika żeby lekko ostygło. 
    6. Kurczaka kroimy w kostki i podsmażamy na patelni przyprawione oregano i solą.
    7. Wykładamy kurczaka na spód.
    8. Mozzarellę ucieramy na małych oczkach. Dodajemy pozostałe składniki. Oraz białko które zostało nam podczas przygotowania spodu. Wszystko ze sobą łączymy.
    9.  Przygotowanym roztworem zalewamy kurczaka. Następnie kroimy pomidory koktajlowe i wykładamy je na tartę.  Możemy posypać przyprawami.
    10. Zapiekamy około 35 minut w temperaturze 180 stopni.
    Proponuje podawać z keczupem.






    Smacznego !
    Mam nadzieję, że będzie Wam smakować !

31 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie. Ja swego czasu robiłam bardzo podobną tylko z ciastem francuskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głodna się zrobiłam :) Wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie! Uwielbiam tarty zarówno na słodko, jak i na słono :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie, wyglada bardzo, ale to bardzo pysznie !!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, moze bedziesz mała ochote zaobserwować :)
    syyylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naprawdę pysznie :) Na pewno spróbuję :D

    Zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda jak pizza :) Ja chętnie wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ! mniam bardzo smakowicie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm, wygląda wspaniale! Tylko może bez tych pomidorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG pychota ! chętnie wypróbuję przepis :P ...mam nadzieję że mi wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pysznie ! Zapisałam przepis w zakładce i na pewno wypróbuje - kocham kurczaka :)

    Wpadnij do mnie :)
    http://diamentoowaa.blogspot.com/2014/03/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi w brzuchu zaburczało - wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny przepis, musze wypróbować w weekend! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za pyszność! kusisz,kusisz!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG jesc, ba co tam jesc, pożerać <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno była pyszna. Uwielbiam tarty, to moje odkrycie tego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham gotować chociaż nie jestem w tym specjalista a tarty pychota ;) zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. that looks so yummy!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie dziś na obiad była tarta ze szpinakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm wygląda fantastycznie <3
    pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda apetycznie :-)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie..! :)
    http://kosmetycznawycieczka.blogspot.com/2014/03/konkurs.html
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie..;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, łatwy przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie zapiekanki, tak więc i Twój przepis muszę wypróbować :)

    one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O ja :D Ale pysznie to wygląda :]

    OdpowiedzUsuń