Monday morning !

Witam Was w ten pochmurny poniedziałek! 
Mam nadzieję, że pogoda wróci do normy tak samo szybko jak się zmieniła i już jutro obudzi mnie piękne słońce. (no cóż pomarzyć można).


A tymczasem zapraszam Was na małą dawkę motywacyjnych cytatów! Mam nadzieję, ze spodoba się Wam ten cykl postów. 



Ostatnio mój ulubiony cytaty !!






źródło:www.google.pl


A wy posiadacie swoje ulubione cytaty ? Koniecznie mi o nich napiszcie!

Słonecznego tfuu miłego poniedziałku !;)


A na koniec :


26 komentarzy:

  1. uwielbiam takie pozytywne dawki z rana! pobudzają mnie do działania w ciągu całego dnia! Kocham też aforyzmy i cytaty wielkich ludzi :) są poprostu takie optymityczne, dopingujące i mądre :) Fajny post, bardzo przydatny zwłaszcza w poniedziałkowy poranek! zapraszam Cię do siebie, jako że jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba :D uwielbiam ludzi, których życie naprawdę jest pasją jak u Ciebie! Jeśli u mnie też Ci się spodoba to może zdecydujesz się zostać na dłużej a ja się odwdzięczę tym samym z ogromna przyjemnością :)
    miłego poniedziałki śliczna!

    pozdrawiam z cieplutkiej Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione to: "Be yourself"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać cytaty :))
    Świetnie nastrajają i motywują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i piosenka,wpadnij do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne cytaty, zgadzam sie z nimi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tę piosenkę ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra kawa zawsze mile widziana! A u mnie niebawem właśnie o tym napoju:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę kubek takiej kawy dzisiaj, bo bardzo spać mi się chce.

    OdpowiedzUsuń
  9. co do niektórych cytatów stosuje sie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytaty to zawsze dobry motywator, tym bardziej w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie posiadam ulubionych cytatów nie interesuje się ich wyszukiwaniem. Ale zawsze mogę poczytać tak jak tutaj, na chwilę zapamiętam i na pewno się zmotywuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog ! :D I super post :)

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawka wyglada przepysznie, a cytaty trafiaja do mnie jak najbardziej :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  14. omniom mniom mniom taką kawusię, albo nawet gorącą czekoladę wypiłabym sobie pod kocykiem oglądając fajny film.
    Ps. chyba będę musiała wydrukować sobie kilka z tych cytatów i powiesić na ścianie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze,że już się cieplej zrobiło;d a kawa wygląda pysznie!C:D świetne cytaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo madre i zyciowe cytaty <3 biore je sobie do serca

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię motywować się takimi obrazkami :)) A piosenka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna motywacja, dzieki!
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne cytaty ! Zgadzam się pogoda nieciekawa, pochmurna :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. mm, apetyczna kawka :)

    zapraszam na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń