Must have !

            Koszula w kratę była moim modowym must have od dawna, jednak bardzo długo szukałam idealnej. A to za długa a to za krótka. A to nie w tym kolorze. Aż w końcu na przeciw moi oczekiwaniom wyszedł H&M z koszulą idealną. Kiedy przechadzałam się po sklepie, od razu wpadła mi w oko, pomiędzy grubymi swetrami , czekała na mnie ostatnia sztuka. I jeszcze ta cena(39,99!), aż żal było jej nie wziąć ;)
Zobaczcie same..




koszula- h&m
spodnie - h&m
torebka - etorebka
pasek - sh
buty - no name 








Zdjęcia: Miss-mood

Mam nadzieje, że też jesteście fankami koszul w kratę i podoba Wam się ten zestaw ;)
Miłego wieczoru !

38 komentarzy:

  1. stylizacja idealna! dla mnie BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest naprawdę wyjątkowa! Piękne ujęcia:)

    Zapraszam Cię do siebie w wolnej chwili.
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula bardzo fajna,ja niestety jeszcze nie znalazłam mojej wymarzonej:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. tak,zdecydowanie koszula w krate musi sie znalezc w szafie kazdej z nas ;) swietne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też długo szukałam swojej koszuli w kratę aż w końcu wyszperałam ją w lumpeksie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przypadły mi do gustu Twoje spodenki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba :) swietne masz wlosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przesliczne wlosy jak prawdziwy aniolek! cudna kraciasta koszula sama ostatnio ja pokochalam! idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrezygnowalabym z paseczka, ale koszula jest swietna :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula jest świetna, a zestaw tworzy całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula. Bez paska zestaw będzie perfekcyjny <3
    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie koszule :) Twoja jest śliczna!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie połączyłaś tą koszulę z woskowanymi leginsami! Super <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszule w kratę nigdy nie wyjdą z mody! Mam ich kilka w szafie, w tym jedną ulubioną sprzed 8 lat, która niestety jest już na mnie za mała :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Generalnie koszul nie lubię nosić, ale zawsze uważam że na kimś wyglądają dużo lepiej niż na mnie samej :) Koszula jest bardzo ładna :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna koszula, uwielbiam takie niezobowiązujące zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super:)


    xoxo
    http://monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna koszula, ja też liczę, ze znajdę kiedyś idealną. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna :) Uwielbiam kraciaste koszule i większość też upolowałam w H&M

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the shirt!

    It will mean a lot if you have time to check my blog & if you like it maybe follow me ?

    Hope to see you soon on it ,

    Emily from PTT ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne buty! Koszule bardzo lubię, ale takiej w kratkę jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie koszula idealna, piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna koszula i w dodatku ta cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula jest świetna !
    Spodnie <33

    OdpowiedzUsuń