Red&White

Sportowa bluza i elegancka spódnica ? Brzmi źle ? Jak dla mnie nie. Dziś zdjęcia zestawu idealnego na uczelnie, spacer czy zakupy. Wygodnie i kobieco. Sportową bluzę przełamałam bardziej elegancką spódnicą, która w połączeniu z bluzą zyskała na swojej wartości. Zdecydowanie bardziej podoba mi się w takim zestawie niż wersji eleganckiej. Dodatkowo wygodne buty, poręczna torba mi można śmigać. Zobaczcie same..












Zdjęcia: Miss-mood

Mam na sobie:
spódnica- Mohito %
bluza - Bershka %
buty - no name
torba - sh
zegarek - Pasooje
bransoletki - Sin say

Miłego weekendu !;)

54 komentarze:

  1. Wyglądasz przecudownie <3 To połączenie mnie zauroczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super! jestem bardzo na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluza! bardzo fajnie wyglądasz, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  4. so cute!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie! idealne połączenie. Sama chętnie bym się tak ubrała:)
    pozdrawiam
    Agata♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, bluza rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza, bardzo udany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the jacket!

    kiss

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/2014/04/look-of-day-sheinside-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  9. całość nie w moim stylu, ale bejsbolówka ładna :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zegarek:) miałam kiedyś taką torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz,chociaz ja za bejsbolówkami średnio przepadam..

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyszło Ci to zestawienie. I faktycznie spódnica oddaje tutaj swój cały urok! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz fantastycznie w tej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your jacket dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam mieć tą bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny uśmiech :-)

    zapraszam również do mnie:
    http://codzienne-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też podoba się zestawienie spódniczki ze sportową bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. co tam ciuchy, masz super wlosy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. WSPANIALE , JESTEM ZACHWYCONA!!

    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglądasz, idealny zestaw na teraźniejszą pogodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne połączenie - ja się nie umiem przekonać do czarnych rajstop do białej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się to zestawienie, wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie to zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwyca mnie zestawienie spódnicy i bluzy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. ile ja bym dała żeby mieć takie włosy! :D

    According to Sophia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie wygląda idealnie :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia :) Bardzo fajne i ciekawe połączenie, w sumie nie wpadłabym na taki pomysł bo zawsze uważałam że jedno do drugiego nie pasuje, ale jak widać myliłam się, twoje połączenie jest bardzo ładne :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś śliczna :))! te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne połączenie ;) Cudowne buty, ostatnio nie mogę przestać się rozglądać z jazzówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham Twoje włosy ! <3
    Zapraszam do mnie ! NEW POST: www.rumeur-rose.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja. Bejsbolówka ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się! :)) wesołych świąt :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię połączenia spotrowe z nutką elegancji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. a myslałam przez chwilę,że to była sukienka:D;p z daleka wyglądalo jak całość:D

    OdpowiedzUsuń