Dark blue coat !

W roli głównej jedna z moich ulubionych sukienek. Czerwona, w grochy a w dodatku o idealnym kształcie. Dopasowana góra i szeroki dół. Uzupełnieniem jest płaszcz z którym ostatnio praktycznie się nie rozstaje. Marzy mi się jeszcze bardzo podobny tylko w czerwonym kolorze i z bardziej rozkloszowanym dołem. Dzisiaj dodatkowo możecie po raz pierwszy zobaczyć mnie w okularach. Tak tak jestem okularnicą ;)

sukienka - sh
płaszcz - sh
buty - h&m
torebka - sh 
szal - no name










zdjęcia: Miss-mood

Mam nadzieje, że podoba Wam się dzisiejszy zestaw ;) A Wy lubicie takie płaszcze ?

Miłego weekendu !:)

27 komentarzy:

  1. Super sukienka, rewelacyjnie w niej wyglądasz :) podoba mi się :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny stój, bardzo ładna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super strój i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!

    Zapraszam do udziału w Konkursie na Najlepszy Blog Tygodnia!

    Szczegóły: https://www.facebook.com/blog.tygodnia

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam płaszcze, zwłaszcza beżowe trencze :) Świetna ta sukienka!
    Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie rzeczy w grochy, fajna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This red polka dots is really beautiful!!!! Compliments!!!
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka z groszki jest super! Trochę retro, ale ja lubię taki styl.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny tn zestaw, uwielbiam plaszczyki w stylu trenczu :)


    moze mialabys ochote na wzejmna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNY ZESTAW! sukienka jest prześliczna

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka kojarzy mi się z dzieciństwem, bo miałam taką jako mała dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również jestem okularnicą :) Jednak dość rzadko pokazuję się w okularach na zdjęciach, bo szkła zmniejszają mi oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszczyk, jestem właśnie na etapie poszukiwania podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest na sukienka :-) Fajnie ożywia całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się :)

    ps. świetnej jakości zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz. :) bardzo lubię takie płaszcze.

    OdpowiedzUsuń
  17. płaszczyk fajny, własnie musze sobie kupić jakiś bo moja kurtka juz jest na wykończenie.. no i ta broszka z żółwiem!! cudo!
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie się prezentujesz; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak Ty ślicznie wyglądasz... Tak niesamowicie romantycznie...

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka!

    http://okiemmalejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw! Nigdy nie pomyślałabym, że w lumpie można znaleźć takie perełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey!

    I really like the focus and depth of field in the ring-picture.
    That's what I just wanted to say. ;D

    Papa y dobranoc!
    Matthias

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna sukienka :> idealnie moim stylu. Masz wspaniałe włosy.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń