Majowe "must have" !

Dziś przychodzę do Was z inny postem, tym razem to moja majowa lista "must have".  Mam nadzieje, że Maj będzie dla mnie dobrym miesiącem i uda mi się zrealizować całą listę.

Majowe "must have" czyli co marzy mi się w tym miesiącu:






1. Kapelusz, idealny na lato. Marzy mi się od dawna jednak nigdy nie znalazłam idealnego, który by do mnie pasował. Mam nadzieję, że tym razem poszukiwania będą bardziej owocne.
2.Strój kąpielowy, który będzie leżał idealnie. Ten ze zdjęcia pochodzi z H&M. Obym jeszcze się na niego załapała. 
3.Rozkloszowana spódnica,mam w swojej szafie już czarną, białą i w kratkę a teraz pora na intensywny kolor. Ten krój świetnie pasuje do mojej figury "gruszki" i wierze, że to nie ostatnia, która zawita do mojej szafy. ;)
4.Gumowe baleriny, chodzą za mną już drugie lato. W tym roku muszą być moje. Z racji tego,że każde buty mnie obcierają, mam nadzieje, że te sprawdzą się i będę w nich pokonywać kilometry na Krakowską Wisłą.
5.Okulary przeciwsłoneczne w jasnej oprawie, te zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia. Zawsze wybierałam w czarnej lub tak zwane aviatory. Teraz czas na odmianę.
6.Wygodna piżama, czas na nową, wygodną. Rozglądałam się też za tymi z Primarka. Mam nadzieję, że na żywo wyglądają równie ładnie co na zdjęciach. Czy tylko ja to zauważyłam, że ta cześć garderoby jest wyjątkowo droga jak na tak "mała ilość materiału"?
7. Ulubione perfumy, razem z przyjściem wiosny zawsze mam ochotę na zmianę perfum z cięższych na lekkie. Donna Karan dkny be Delicious to moje ulubione. Lekka orzeźwiająca nuta zielonego jabłuszka wygrywa ze wszystkimi kwiatowymi woniami.

A jak z Waszymi planami ? Macie ochotę na coś konkretnego ?  Ja z utęsknieniem czekam na lato, bo akurat wszystkie rzeczy chciałabym kupić własnie z myślą o zbliżającym się lecie ;)



Mam nadzieję, że Wasz dłuugi majowy weekend trwa w najlepsze więc, życzę Wam tylko udanej pogody i miłego spędzania czasu ;)

Do następnego !

22 komentarze:

  1. Ostatnio mierzyłam Melisski i byłam zaskoczona tym, że są bardzo wygodne - nie spodziewałam się tego po gumowych butach. Zastanawiam się czy ich nie kupić :P
    W tym roku też sobie kupię nowy strój kąpielowy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. na mojej liście też są okulary, bikini i spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna chciejlista! też myślałam nad gumowymi butami ale czy moje nogi zniosą taki materiał?
    ale kapelusz też by mi się marzył :D

    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh.. ta spódnica! Też mi się taka marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką spódnicę już mam i kapelusz też. :) Ja chciałabym znaleźć sobie jakiś piękny kostium kąpielowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem na etapie poszukiwania idealnego stroju kąpielowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. okulary w jasnej oprawce podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. musze kupić strój kąpielowy i okulary lustra!

    OdpowiedzUsuń
  10. skuszona kiedyś pięknem "gumowych" balerin, zakupiłam takowe :)
    nie wspominam ich noszenia najlepiej :)
    ale to fakt, z wyglądu są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się marzy jakaś fajna spódniczka na lato, ale dwa dni chodzenia po sklepach w ubiegłym tygodniu nic ciekawego nie przyniosły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej! Wszystkie Twoje propozycje są super! Chyba we wszystkie muszę się wyposażyć. Kapelusz już mam więc teraz czas na letnią piżamkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozkoszowana spódniczka to również moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też poluję na okulary w kolorze nude, już sobie nawet jedne upatrzyłam ;) Kapelusz marzy mi się od dawna, ale mam to nieodparte wrażenie, że mi nie pasuje :( Melissy to mój zdecydowany must have na to lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja weekend majowy spędziłam w pracy ! :D
    Ale kochana wracaj już do nas !! Koniec weekendu więc czekamy tu na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. spódnica wiadomo - przepiękna, ale ja wolałabym te gumowe balerinki, muszą być super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozkloszowana spódnica i wygodna piżama - o tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. oby się lista spełninla
    ;D

    OdpowiedzUsuń