Przepis na szybki obiad, czyli szpinak, kurczak i makaron !

Przepis na pyszny i szybki obiad. Dziś mój ulubiony szpinak. Wiem, że ma dokładnie tyle samo zwolenników co i przeciwników(jak nie więcej tych drugich). Ale wystarczy go dobrze przyprawić i zauroczy nie jedno podniebienie.



Składniki:
- szpinak około pól opakowania mrożonki 
- pół kostki rosołowej
- oliwa z oliwek
- 2 łyżki śmietany 18
- pierz
- sól
- parmezan 
- bazylia
- czosnek
- zioła prowansalskie
- kurczak pojedyncza pierś
- przyprawa do kurczaka

Przygotowanie:
1. Kurczaka kroimy w kostkę, obsypujemy przyprawami według uznania ja użyłam przyprawy do kurczaka, pieprzu czarnego, odrobinę czosnku, bazylię. Podsmażamy na odrobinie oliwy z oliwek.
2. Na oddzielną patelnię rzucamy szpinak, dodajemy kostkę rosołową. Dusimy aż szpinak będzie miękki.
3. Dodajemy przyprawy i śmietaną, i jeszcze przez dwie minuty dusimy na małym ogniu.
4. Ugotowany makaron odcedzamy i ponownie wrzucamy do garnka w którym się gotował.Dodajemy szpinak, kurczaka i dokładnie mieszamy.
5. Po wyłożeniu na talerze posypujemy startym parmezanem i według uznania przyozdabiamy, ja do tego użyłam świeżej bazylii.



Smacznego !!

Mam nadziej, że lubicie szpinak i spodoba Wam się ten szybki przepis ;)
Do następnego !

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam szpinak! Pomysł świetny, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie jedzonko, wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taki jedzonko! ekstra wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam szpinak! zawszę przyrządzałam go w troszkę inny sposób, ale chyba czas na zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bez kurczaka, ale bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakowicie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam szpinak i zaraziłam nim mojego W. Jemy go bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione danie, robię również owe tylko nie dodając kurczaka ;-) Twoje wygląda smakowicie !

    Zapraszam również, do siebie http://mrsmargg.blogspot.com/ (new blog)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda smakowicie :) chętnie wypróbuję Twój przepis ;)

    www.sunmarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń