Jantar - wcierka do skóry głowy i włosów !

Wcierka Jantar pewnie większość z Was już o niej słyszała.  Mi towarzyszy już od jakiegoś czasu, z przerwami. To już moje trzecie opakowanie. Zdecydowanie ze wszystkich wcierek do włosów z którymi miałam styczność ta pod pasowała mi najbardziej. Wcierka ma za zadnie poprawić kondycje włosów, stymulować ich wzrost i hamować wypadanie włosów.





U mnie zdecydowanie najlepiej poradziła sobie z tym ostatnim. Zaczęłam ją używać w momencie gdy włosy leciały mi garściami. I mimo, że jestem posiadaczką gęstych włosów, bardzo szkoda mi było każdej kolejnej garści.  Z czystym sercem mogę polecić każdemu kto boryka się z wypadającymi włosami.  Co do poprawy kondycji włosów mogę powiedzieć niewiele dlatego, że równocześnie stosuje też olejek a Alterry. Ale o tym w innym poście ;) 

Chętnie poczytam jakie są wasze doświadczenia z tą wcierką.


Z tej samej serii dostępne też są dwa inne kosmetyki a mianowicie szampon i mgiełka. Dziś skupimy się na wcierce.


Skład:

''Aqua, Propylene Glycol, Glucose, Calendula Officinalis Extract, Chamomilla Recutita Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Salvia Officinalis Extract, Pinus Sylvestris Extract, Arnica Montana Extract, Arctium Majus Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Hedera Helix Extract, Tropaeolum Majus Extract, Nasturtium Officinale Extract, Amber Extract, Disodium Cystinyl Disuccinate, Panax Ginseng, Arginine, Acetyl Tyrosine, Hydrolyzed Soy Protein, Polyquaternium-11, Peg-12 Dimethicone, Calcium Pantothenate, Zinc Gluconate, Niacinamide, Ornithine Hci, Citrulline, Glucosamine HCI, Biotin, Panthenol, Polysorbate 20, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Linoleic Acid, PABA, Triethanolamine, Carbomer, Parfum, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Methyldibomo Glutaronitrile, Dipropylene Glycol, Limonene, Linalool ''





Jak aplikuję ?

Stosuje ją najczęściej na skórę głowy, delikatnie wmasowując. Zdecydowanie wadą wcierki jest jej opakowanie. Ciężko ją nadkładać na włosy. Ja swoją przelałam do buteleczki z atomizerem, co ułatwiło aplikację.

Dostępność :
Osobiście z kupieniem nie miałam większego problemu, kupiłam ją w sklepie zielarskim na ul. Szewskiej w Krakowie. Jednak z tego co wiem dla wielu z Was jest ciężko dostępna, można ją zamówić online.

Cena:
Za 100 ml zapłacimy od 9-13zł w zależności od sklepu.


Z chęcią poczytam o Waszych ulubionych wcierkach ;)

Miłego dnia !

7 komentarzy:

  1. u mnie się nie sprawdziła tak jak i wcierka z kozieradki oraz joanny rzepa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi fryzjer polecił taką wcierką, ale nie testowałam jeszcze. Podobno to jeden z hitów tanie i dobre. Zobaczymy:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jej nie miałam, ale zamierzam właśnie zakupić, bo włosy mi ostatnio wypadają jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi własnie z wypadaniem poradziła sobie bardzo dobrze ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Kiedys stosowałam tą wcierke i pamiętam, że bylam zadowolona:) muszę do niej wrócić. Fajny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ją przetestować!
    http://beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń