Maxi !

Ostatnio pogoda dopisuje wiec najlepszym pomysłem na takie upały jest według mnie maxi. Kiedyś zawsze zdawało mi się, że w sukienkach i spódnicach maxi jest jeszcze cieplej. Jednak bardzo się myliłam. Od kiedy kupiłam w H&M moją koralową maxi, nie mogę się z nią rozstać. Zobaczcie same jak prezentuje się w codziennym zestawie. Idealny na spacer czy zakupy.

Mam na sobie:
kurtka - sh
spódnica h&m (30zł!!)
bluzka- h&m
trampki- deezee
torba- all
okulary- sinsay












zdjęcia :Miss-mood

A Wy lubicie spódnice i sukienki maxi ? 
Do następnego!

15 komentarzy:

  1. ale rewelacyjnie wygląda w połączeniu z białą zwykłą bluzką oraz trampkami :) rewelacja!

    www.AneciaBlog.pl | fashion, beauty & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię spódnice maxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ja latem noszę tylko maxi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię maksi, ale żadnej nie mam :(
    świetnie wyglądasz, całość utrzymana w miejskim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę włosów! :)
    Lubię spódnice maksi, ale jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna spódnica! super kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam maxi. :)
    Hmm połączona z trampkami wygląda ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne połączenie

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny kolor maxi! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. que bonita falda
    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też najbardziej lubię moja maxi w wydaniu z t-shirtem i conversami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta spódnica! Cudowny look :)

    OdpowiedzUsuń