Biedronkowy brat bliźniak Tangle Teezer!

Pewnie większość z Was już o tym słyszała. Ale może są jeszcze takie osoby, które nie słyszały o "włosowych" promocjach w Biedronce. Od 3.07 (od dziś) mamy okazje skorzystać z promocji na produkty do pielęgnacji włosów. Nie mogło to ujść mojej uwadze ;)
Ja wybrałam się tylko po szczotkę robioną na Tangle Teezer. Kupiłam ją za 14,99 zł wraz z suplementem diety Vitalsss Plus Skrzyp Optima Forte (45 kapsułek)



Niewiele mogę powiedzieć o szczotce bo nie znam oryginalnej Tangle Teezer. Jednak już po pierwszym użyciu śmiało mogę napisać, że poradziła sobie z moimi ciężkimi do rozczesania falami, jak mało która szczotka. Zobaczymy po dłuższym czasie używania czy dobrze będzie się ją czyścić i czy igiełki nie będą się odkształcać.
Nawet gdyby myślę, że za taką cenę warto spróbować.


Używałyście może oryginalnych Tangle Teezer ? Koniecznie dajcie mi znać jak Wam się spisuje ;)
Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Ja 3 dni temu zamówiłam oryginalny TT i czekam niecierpliwie na niego!

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zastanawiałam się dzis na tym zakupemm:) mam oryginalnego tangela i jestem bardzo zadowolona, nie wrócę już do zwyklej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się całkiem podobna do TT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post ;)

    Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam oryginalny TT i jestem z niego bardzo zadowolona, świetnie rozczesuje poplątane włosy i w przeciwieństwie do innych szczotek idealnie sprawdza się na mokrych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli jutro będą te "podróby" w biedronce to kupię i porównam bo mam też TT. Zapraszam do mnie bo można wygrać właśnie oryginalną szczotkę kompaktową TT. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad tym ;D
    Nowy Bazaar pod TT? :D

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez kupiłam i jestem zadowolona, oryginału nie mam, może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. skusiłabym sie na niego gdyby był bez tych suplementów ;)

    OdpowiedzUsuń