Maska do włosów z ekstraktem z drożdży !

Swoją przygodę z maską drożdżową rozpoczęłam bardzo dawno od przypadkowej mikstury z drożdży. Już wtedy mi pod pasowała. W końcu zaczęłam się rozglądać za gotowymi maskami i w moje ręce trafiła właśnie ta. Maska do włosów z ekstraktem z drożdży.




Maska przeznaczona jest do włosów tłustych i zniszczonych.  Co idealnie pasuje do opisu moich włosów, które są zniszczone a zarazem od  nasady szybko przetłuszczające się. 
Jednak zbyt duża ilość maski może obciążać włosy po użyciu. Nie nadaje się do codziennego użytku. Za to dobrze się sprawdzi używana raz na 1-2tyg. 
Włosy po niej są dociążone a puszenie zdecydowanie ograniczone. Specyficzny zapach, być może dla niektórych drażniący. Opakowanie to wygodny 500 ml słoiczek z którego z łatwością wydobędziemy resztki maski.  Jest dość wydajna. Dostępna w większości sklepów stacjonarnych jak i internetowych. Z chęcią wypróbuję też inne maski z tej firmy.

Cena z 500 g to ok. 8-12zł


6 komentarzy:

  1. Lubie maski o takich dużych pojemnościach

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosuję masek, bo nie mam na to czasu. Wybieram odżywki bez spłukiwania. Ale ta maska pewnie nieźle by się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się fajna, ale mi w zupełności wystarcza zwykła odzywka z Dove i moje włosy są jak nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a działa coś na przetłuszczanie ? ;)

    OdpowiedzUsuń