Masło do ciała Ziaja - liporegeneracja skóry !

To jeden z tych kosmetyków kupionych całkowicie przez przypadek, zostających na dłużej. Choć swoje odstał na łazienkowej półce. Właśnie traw jego 5 minut w mojej pielęgnacji skóry.
Zrażona do tego typu produktów. Rzadko po nie sięgałam. I choć jakoś nie szczególnie sprawdzał się użytkowany na ciele. To spisał się na 10 jako krem do rąk.


Ostatnio borykałam się z problemem schodzącej skóry na rękach. I choć wyglądało to bardzo nieestetycznie to za żadne skarby nie mogłam sobie z tym poradzić. Aż do czasu kiedy całkowicie przypadkowo zaczełam stosować na zmiany własnie, Masło z Ziaji.
Okazało się, że w tym przypadku radzi sobie świetnie. Nie tylko pozbyłam się nie problemy schodzącej skóry jak i dobrze nawilżyłam skórę.
Na pewno jego plusem jest fakt, że dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze niepotrzebnych smug. Masło bogate jest w witaminę E i kwasy OMEGA 3 i OMEGA 6 pochodzących z grupy kwasów Niezbędnie Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych.

Cena za 200 ml waha się od 8-12 zł w zależności od sklepu.

4 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki Ziaji, bo są niedrogie i w większości bardzo dobre. Nie ma tutaj raczej obietnic bez pokrycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jest fajny i w przystępnej cenie.
    warty zakupu ♥

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ziaja to jedna z moich ulubionych i wg mnie lepszych firm, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Ziaję - świetna jakoś za niską cenę :) Też kiedyś miałam to oliwkowe masło do ciała i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń