Paczka z Yves Rocher !

Kosmetyki z Yves Rocher na rynku obecne są od bardzo dawna. Jednak wcześniej nie były aż tak popularne jak teraz. Chyba większość włosomaniaczek zna ich olejek czy delikatne szampony dostosowane do różnego rodzaju włosów. Właśnie przyszła moja paczka a  co w niej ?
Zobaczcie same...


Głownie zależało mi na olejku odbudowującym, udało mi się go kupić za 13,90 zł a jego regularna cena w katalogu to 27,90 zł.
W mojej paczce znalazły się jeszcze min. szampon nadający sprężystość włosom kręconym, odżywka z tej samej serii również do włosów kręconych i serum wygładzające.
Więcej napisze po dłuższym okresie stosowania. Mam nadzieję, że produkty się świetnie sprawdzą.

Do następnego !

9 komentarzy:

  1. ja kupilem jakiś czas temu dwa szmapony rewitalizujący i przeciw wypadaniu .. skład jest tak śmeiszny, że extrakty są dosłownie na końcu listy składowej ... ale dobrze wygładzają włosy chociaż tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice post

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam sporo produktów z YR, ale tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. póki co najlepiej pod pasowało mi serum ;) szampon jakoś średnio.

      Usuń
  5. bardzo lubię szampony z YR

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nic nie mam z YR, ale się chyba skuszę na coś jak będę następnym razem na zakupach ;]

    OdpowiedzUsuń