Mój sposób na olejowanie włosów na mokro !

Dziś chciała się z wami podzielić mim ulubionym sposobem olejowania włosów. Odkąd pierwszy raz miałam styczność z olejami nadającymi się do nakładania na włosy, trochę czasu minęło. Śmiało mogę powiedzieć, że olejowanie na lekko zwilżone włosy sprawdza się u mnie najlepiej.



Do takiego olejowania potrzebny jest nam spryskiwacz. Ja używam małego (ok.3zł do kupienia w Jysk)
Około 2 godziny przed myciem spryskuję włosy wodą, tak aby nie były bardzo mokre i woda z nich nie z ciekała tylko delikatnie namoczone. Następnie wcieram olej, który akurat chcę nałożyć. Aplikuje do od ucha w dół. Kilka kropel oleju zdecydowanie wystarczy. Ważne by nie przesadzić z nadmiarem oleju.  Bo jak mówi powiedzenie "co za dużo to nie zdrowo" odnosi się to także do olejowania. Gdy nałożymy za dużo oleju po pierwsze będzie bardzo ciężko go zmyć po drugie włosy nie będą gładkie i błyszczące tylko po prostu prze olejone. I uwierzcie mi na słowo nie jest to fajne..
Może nie jest to jakiś wyszukany sposób ale przy moich gęstych i ciężkich do okiełznania włosów spisuje się świetnie.
Przede mną jeszcze długa droga i pewnie nigdy nie będą idealne. Ale już widzę poprawę w ich kondycji. I nie zamierzam zrezygnować z olejowania.

Na zdjęciu włosy dzień po myciu.  "prostowane na szczotkę" czego już zupełnie nie widać.

A Wy jakie olejowanie lubicie najbardziej, jakie sprawdza się u Was najlepiej ? ;)

P.S.  mam nadzieje, że nie zadręczam Was tematem włosów, ale tak na prawdę ma Wam tyle do przekazania. A po za tym to dla mnie świetna motywacja dbać i zapuszczać włosy pod waszym okiem ;)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja ostatnio też ;) zdecydowanie lepiej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Moim ulubionym sposobem jest jednak olejowanie na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię olejować włosów, ale staram się chociaż raz w tygodniu to robić, bo ponoć efekty są spore.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię chyba olejować na sucho - tak mi najwygodniej, ale ostatnio spróbowałam z użyciem odżywki i efekt był o wiele lepszy. Spryskiwać włosów nie próbowałam, dlatego koniecznie to zrobię! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przy moich włosach, które sie przetłuszczają, to olejowanie nie wchodzi w grę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi jakoś zawsze brak czasu na olejowanie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w końcu wrócić do olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń