Niedziela na włosów ! (2) - olejek odbudowujący z YR !

Kolejny post z serii Niedziela dla włosów !:) Dzisiejsza pielęgnacja opiera się na minimum. Podstawowym celem jest nawilżenie.
Jakich produktów użyłam:




1. Olejek odbudowujący z YR.
2. Płyn, stosowany jako szampon. Facelle. Muszę przyznać, że sprawdza się b.dobrze na moich włosach.
3. Odżywka do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu.
4. Olejek orientalny, regeneracja. To kolejny olejek z serii o której pisałam w tym poście. Tym razem wybrałam ten z olejem słonecznikowym i jojoba.

Zaczęłam od nałożenia olejku (1) na około 10-15 minut. Następnie umyłam włosy Facelle (2), dokładnie szczególnie odrost. Nałożyłam odżywkę (3) na długości 3/4 włosów. Odzywka bardzo dobrze nawilża, zostawiłam ją na ok 5 minut i zmyłam letnią wodą. Po odsączeniu nadmiaru wody z włosów. Rozczesaniu. W końcówki wgniotłam dwie krople olejku (4). Co dodatkowo zabezpiecza końcówki.


Włosy po są zdecydowanie nawilżone i dociążone. Mam nadzieje, że nie zniszczy tego dzisiejsza pogoda ( od rana pada).

19 komentarzy:

  1. U mnie też dzisiaj włosowy dzień, a za oknem leje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wczoraj był dzień włosowy, maska, dobry szampon, olejek i jedwab w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim włosom też by się to przydało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek z yves rocher to moj ulubieniec: ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego olejku odbudowującego z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie długo go używam ale jak po używam go trochę dłużej na pewno zrobię recenzję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pięknie się kręcą :) Ja również polubiłam się z olejkiem Marion - mam w innej wersji zapachowej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie wyglądają Twoje loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3000 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio mam takie siano, że chyba wypróbuję Twoje zabiegi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam olejek z Marion. Teraz nie mam żadnego i strasznie mi tego brakuje, muszę kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wreszcie kupić ten olejek z YR. A Twoje włosy mają super blask.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu ciekawi mnie ten olejek YR. Mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywkę z baobabu chętnie wypróbuję, tym bardziej, że mam szampon z tej serii, mówisz, że Facelle dobrze się sprawdza na kręconych włosach? Mam podobne do Twoich, więc może i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ten szampon :) Tak Facelle chciałam wypróbować już dawno, ale jakoś nigdy nie miałam okazji wypróbować aż w końcu po niego sięgnęłam i nie żałuję :) i cena niska niecałe 5zł

      Usuń
  14. Olejki są najlepsze na wszystko. Sama używam jednego z domieszką olejku arganowego i są po nim piękne, błyszczące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego olejku, ale jestem czy by mnie się sprawdził, chyba zakupię

    OdpowiedzUsuń