Olejki orientalne - nawilżenie włosów, dzika róża i migdały Marion !

To kolejny produkt dostępny na rynku, marki Marion.  Zachęca olejkami w składzie, które ostatnio są bardzo na czasie. Chyba nie trzeba przypominać, że są bardzo dobre dla naszych włosów. Nie tylko do samego olejowania włosów. Warto tez spróbować kosmetyków z dodatkiem olei w swoim składzie.  Jednym z takich produktów jest ten właśnie olejek.


Od producenta:
"Oleje zawarte w formule nawilżają włosy, zapobiegając ich puszeniu się.
-Dzika róża- zwiększa elastyczność włosów, nadając im aksamitny połysk;
-Rozmaryn- zapobiega wypadaniu włosów oraz ich przesuszaniu;
-Słodkie migdały - nawilżają włosy, sprawiając, że są miękkie i miłe w dotyku oraz chronią przed czynnikami zewnętrznymi."


Po produkt sięgnęłam całkowicie przypadkowo. Szukając czegoś do zabezpieczania końcówek. Kupiłam go w jednej z Krakowskich drogerii. 
Mimo, że w swoim składzie posiada silikony. Postanowiłam go wypróbować. Olejki zajmują dalekie miejsce w składzie, a spisał się nie źle.  W swojej pielęgnacji praktycznie wyeliminowałam silikony, więc pozwoliłam sobie na zabezpieczenie końcówek tym produktem. Jako, że na dworze pogoda bardzo się zmienia raz słońce i upały, które moje włosy źle znoszą. Raz deszcz. Zabezpieczanie końcówek to podstawa.  Miałam wrażenie, że moje włosy się mniej puszyły. Co przy moich gęstych kręconych włosach ze skłonnością do puszenia było dużym plusem.  Nie zauważyłam żeby włosy jakoś specjalnie błyszczały po produkcie.



 źródło zdj ze strony producenta.

Do końcówek użyłabym go jeszcze raz. Z chęcią wypróbowałabym też inne olejki z tej serii.



+

- niska cena
- łatwa dostępność
- poręczne opakowanie, łatwa aplikacja
- przyjemny zapach
- ogranicza puszenie



-

- posiada w swoim składzie silikony
- zapach, nie każdemu może się spodobać
- mało wydajny (opakowanie to 30 ml)



A Wy używałyście któryś z tych olejków ? A może macie jakieś sprawdzone produkty do zabezpieczania końcówek ? Chętnie o tym poczytam ;)

Do następnego !

19 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze tego produktu, ani żadnego z tej linii. Natomiast kiedy zabezpieczam swoje końcówki, to głównie silikonami, więc pewnie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten produkt na pewno by się u mnie sprawdził, chyba się w niego wyposażę :))


    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś podobny produkt tej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olejków z tej firmy, są wydaje i na prawdę dają efekty. Obecnie używam olejku arganowego i sprawdza się w 100 % na moich włosach :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ten arganowy też miałam i byłam zadowolona :)

      Usuń
  5. Ja mam serum z Avonu, ale jak się skończy, z chęcią wypróbuję coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja dawno nie miałam nic z Avonu ;)

      Usuń
  6. Jeszcze go nie używałam :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze ich nie miałam ale na pewno sie skuszę, wiesz może czy są dostępne w Naturze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kiedyś na promocji w naturze po 4zł , musisz sprawdzić czy akurat będzie. Ostatnio widziałam też w małym kiosku z chemią i kosmetykami były różne rodzaje ;)

      Usuń
  8. używam olejków do włosów, ale z mariona jeszcze nie próbowałam :D
    mogłabym prosić o kliknięcie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam jedynie eliksiru Gliss Kur i muszę przyznać, że nie zamieniłabym go na żaden inny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo inspirujący blog, często tutaj zaglądam. Serdecznie zapraszam na moją stronę poświęconą architekturze wnętrz: http://okiemarchitektki.blogspot.com Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, może też sprawie sobie ten produkt. Osobiście mam 100ml specjalnego silikonu kupionego u fryzjera, choć zabijcie mnie marki nie pamiętam a nie mam jak teraz sprawdzic, ale u mnie super sie sprawdza.
    A jaka est cena tego produktu?
    Pozdrawiam Ania

    http://london-lavender.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wacha się od 4-6zł w zależności od sklepu ;)

      Usuń
  12. Może kiedyś się skuszę. Na razie jestem wierna olejkowi Bioelixire.

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tego olejku jedynie na końcówki i końca nie widać :) Mam wersję z makadamią, bo pozostałe warianty zapachowe były zdecydowanie nie dla mnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam inną wersję tego olejku, był spoko. Ostatnio zabezpieczam końcówki serum z Hask i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń