Serum wygładzające 48h - Yves Rocher !

Serum wygładzające to jedne z tych produktów o których pisałam Wam już na blogu, w tym poście. Jest to kolejny produkt marki Yves Rocher, który mam okazje wypróbować.  I choć początkowo nie byłam do niego przekonana, po kilku użyciach zmieniłam zdanie. Obawiałam się zbyty mocnego obciążenia, na szczęście obyło się bez takich wpadek ;)






Od producenta:

"Włosy puszą się i nie układają się? Odkryj nową linię wygładzających kosmetyków do pielęgnacji włosów z wyciągiem z Ziaren Gombo. Dzięki serum wygładzającemu Twoje włosy będą aż 5 razy gładsze a efekt wygładzający będzie się utrzymywał nawet przez 48h. Dodatkowo serum ułatwia rozczesywanie włosów. Dzięki delikatnej konsystencji mleczka, produkt jest łatwy i przyjemny w użyciu."


Skład:


"Aqua, Jojoba Oil, Hydrolized Hibiscu Esculentus Extract, Begenyl Alcohol, Heliantus Anuus Seed Oil, Sodium Acrylates Copolymer, Hydrogenated Polyisobutene, Polyquaternium-70, Panthenol, Polyglyceryl - 4 Caprate, Sodium Benzoate, Polyglyceryl-10 Stearate, Phospholipids, Parfum, Dipropylene Glycol, Citric Acid, Salicilic Acid, Phenoxyethanol."


W skład wchodzą między innymi olejki ze słonecznika czy olej jojoba, który zajmuje wysokie miejsce w składzie. Nie ma alkoholi przez co możemy być spokojni, że nie będzie wysuszała nam włosów przy częstym stosowaniu.( na 4 miejscu znajduje się Begenyl Alcohol,z grupy emolientów.Jego zadaniem jest natłuścić włosy i wygładzić. Jest on często stosowany w kosmetykach nie tylko do włosów ale także do twarzy i ciała.) 


Cena produktu to 27,90zł, mi udało się go kupić w promocyjnej cenie za 13,90zł. Dostępny jest na stronie producenta jak i w sklepach stacjonarnych marki. Wygodny pojemnik z pompką, która ułatwia aplikację produktu.  Dostępny jest w 100 ml buteleczkach. Zapach typowo ziołowy, przyjemy nie duszący. Włosy po zaaplikowaniu pachną delikatnie i świeżo. Stosuje go nawet więcej niż tylko same końce. Przy moich włosach, które po rozczesaniu to jeden wielki puch, póki co sprawdza się dobrze. Jak już pisałam produkt nie obciąża moich włosów, przez co aplikowałam go na swoje włosy nawet, gdy były już drugi dzień po myciu.  Co do 48 h odżywienia i nawilżenia, nie sprawdza się to kompletnie. Włosy są nawilżone ale nie tak długi czas przy moich włosach, 5h to jest max.  
Serum stosuje na suche, umyte włosy. 
Wg producenta produkt należy rozprowadzić po umyciu, na całej długości włosów. Jednak przy tym sposobie aplikacji obawiam się zbytniego przetłuszczania włosów. 



Moje włosy po zastosowaniu serum. Drugi dzień od mycia, włosy rozczesane. 


A może któraś z Was stosowała ten produkt ? Koniecznie dajcie mi znać ;) 
Do następnego ! ;)

1 komentarz: