Hello autumn !

Pierwszy dzień jesieni przywitał nas dość paskudną pogodną. (przynajmniej  u mnie, od wczoraj pada a temperatury nie przekraczają 15 stopni). Lubię jesień ale tą ciepłą i piękną ! A w takie dni jak dziś nie pozostaje nic innego jak zaszyć się w domu pod kocem z kubkiem gorącej herbaty!
W raz z początkiem jesieni czas na zmianę garderoby letnie sukienki należy schować na dno szafy a grube swetry pozostawić na pierwszym miejscu.
Przygotowałam dla Was moją listę "niezbędnych" rzeczy na jesień.



Przygotowałam tą listę trochę wcześniej i już dziś śmiało mogę powiedzieć, że kilka rzeczy jest już ze mną.
1. Niezbędne gdy za oknem pada deszcz. Klasyczne czarne kalosze. Sprawdzą się nie tylko do spodni, będą świetnie wyglądać też z sukienkami i grubymi swetrami.
2. Torebka, w związku ze zbliżającym się początkiem roku akademickiego, Pojemna torebka to podstawa. 
3. Płaszcz o kobiecym kroju. Chodził za mną od kilku sezonów. Od niedawna jest ze mną. Swój kupiłam całkiem przypadkowo w sh. Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się go Wam pokazać.
4. Czarne botki na słupku.  Dużo chodzę i potrzebuję bardzo wygodnych butów. W mojej szafie brakowało butów, które nadały by się do sukienek jak i do spodni. Uważam, że czarne botki sprawdzą się świetnie w tych dwóch przypadkach.
5. Porządne rękawiczki. Jako, że jestem strasznym zmarzluchem rękawiczki to podstawa. Te pochodzą z Mohito. 
6. Paletka cieni w jesiennych kolorach. Uwielbiam te odcienie!

A Jakie są Wasze ulubione części garderoby bez których nie wyobrażacie sobie jesieni ? 

P.S Zapraszam Was na moje aukcje, może akurat coś wpadnie wam w oko klik. Polecam !

14 komentarzy:

  1. Bardzo podobne botki sobie kupiłam niedawno, a na torbę też poluję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kominy, więc pewnie kupię jakiś na jesień, no i oversize'owe swetry:)
    Z Twojego kolażu bardzo podobają mi się botki i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez poluje na dużą torbę na uczelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić czarne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post! te rękawiczki są prześliczne^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień jesienią, ale nie lubię tego okresu przejściowego, jak jest zimno w mieszkaniu (mam 17 stopni :O).Te botki mi się podobają, chociaż nie chodzę w obcasach :D Mnie by się torebka przydała, bo moja dzisiaj się rozpadła :(

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobają mi sie buty nr 4 i torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rękawiczki też się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rekawiczki to dla mnie najwazniejszy element jesiennej garderoby, rece baardzo szybko marzna :( . Moze wzajemna obserwacja naszych blogow? http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. oj przydały by się nowe botki i torebka ;) taa jesienna aura bywa bardzo "w kratkę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tez bardzo kaprysna pogoda ;)
    Tegoroczna jesien nas nie rozpieszcza ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie takie piękne buty z suwakami można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te są akurat no name ;) W tamtym sezonie bardzo podobne były w Zarze. Możesz poszukać też na allegro ;)

      Usuń