Niedziela dla włosów (3) - Maska do włosów z proteinami mlecznymi !

To długo wyczekiwana niedziela dla włosów. W tym tygodniu miałam bardzo mało czasu na włosowe zabiegi. Musiałam ograniczać się do minimum. Jednak nawet wtedy znalazłam chwilę na wcierkę. Przeciw wypadaniu włosów.  Ale o tym napiszę w kolejnym poście.
Dziś niedziela dla włosów a więc do konkretów...


1. Seboradin, Lotion żeń-szeń.
2. Facelle.
3. Biovax, odżywka dwufazowa, bez spłukiwania.
4. Maska Latte.
5. Olejek orientalny.


Moja NDW zaczęła się już w sobotę od wcierki, którą wykonałam na noc,  Seboradin z wyciągiem żeń-szenia.
Kolejnym etapem było olejowanie włosów na zwilżone włosy. Po 2h umyłam włosy płynem Facelle, odsączyłam nadmiar wody i nałożyłam maskę Kallos z proteinami mlecznymi. Zwinęłam włosy w koczek, nałożyłam foliowy czepek i przykryłam go ręcznikiem. Aby maska lepiej wniknęła w głąb włosów.  Pozostawiłam je w takiej formie na ok. 40 minut. Następnie dokładnie zmyłam maskę letnią wodą. Odsączyłam nadmiar wody z włosów, kawałkiem materiału z mikrofibry. Wgniotłam w końcówki olejek orientalny z Marion. Włosy pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia. A na koniec gdy włosy były już prawie suche spryskałam je odżywką dwufazową.





Włosy po są wyjątkowo miękkie w dotyku, co bez wątpienia jest zasługą maski Karllos. Olejek zabezpiecza końce. Odżywka ma za zadanie nadać połysk. W tym tygodniu nie zdecydowałam się na żadne szczególne zabiegi ale w przyszłym tygodniu postaram się poprawić! Obiecuję !;)


Do następnego !

P.S
 Zapraszam Was na moje aukcje na allego,  moje aukcje !




8 komentarzy:

  1. nie używałam ani jednego z tych produktów

    _______________
    a u mnie? nowy post
    fashionowo i seksownie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nono :) Włosy wyglądają naprawdę ładnie, widać że są odżywione i zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy prezentują się bardzo ładnie, widać że kosmetyki, których użyłaś im służą. Masz bardzo ładne fale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, włosy wyglądają naprawdę zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię maskę kallos latte :) uwielbiam jej zapach- trochę przypomina mi olejek rumowy do ciasta :))
    i też używam olejków orientalnych, dla mnie są super jako zabezpieczenie włosów po myciu.

    OdpowiedzUsuń