Niedziela dla włosów (5) ! wygładzanie jako priorytet !

Kolejny post z serii NDW, a właściwie dziś powinien nazywać się Sobota dla włosów. Bo właśnie teraz kiedy czytacie ten post jestem już w drodze do Krakowa. Cały rytuał NDW musiał zostać przełożony na sobotę. Ale do sedna. W tym tyg byłam bardzo ciekawa jak moje włosy zareagują na wysuszenie na grubej szczotce. Niestety już w połowie dałam sobie z tym spokój i resztę pozostawiłam do samodzielnego wyschnięcia.




Zaczęłam od nałożenia olejku na lekko zwilżone włosy, pozostawiłam go na około 40 minut. Kolejnym etapem było nałożenie maseczki. Która później zdecydowanie ułatwia zmycie olejku. Włosy umyłam Szamponem z Alterry. A następnie nałożyłam odzywkę, która na celu miała ograniczyć puszenie włosów .
 Tak jak wspomniałam włosy lekko podsuszyłam przy pomocy okrągłej szczotki.
Następnie rozczesałam "biedronkowym Tangel teezer".


Muszę dodać, że od ostatniej aktualizacji stanu włosów minęło trochę czasu. W tym okresie zdążyłam je podciąć w tak zwane "V" i pomalować odrost.

Struktura włosów wygląda tak:






Odżywka dobrze się sprawdziła na moich włosach.  Nie obciążyła ich a jedynie ograniczyła puszenie!

Może Wy znacie jakieś warte uwagi maski czy odżywki, które na celu mają ograniczyć puszenie i wygładzić włosy? Chętnie się tego dowiem ;)

Do następnego !

9 komentarzy:

  1. Wyglądają naprawde fajnie! Próbowałaś dodać mąki/skrobi ziemniaczanej do maski? Fajnie wygładza i ogranicza puszenie :) no i glutek z siemia lnianego jako ostatnie płukanie włosów. Ja zawsze zostawiam od paru do parunastu minut i pozniej jeszcze raz przepłukuje wodą, inaczej skleja mi troszke włosy. Ale efekt jest świetny i warty spróbowania :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skrobia jest świetna ! już ją wypróbowałam, masz racje efekty są na prawdę rewelacyjne ;) a płukanki z siemia nie próbowałam, dzięki na pewno niedługo ją wykorzystam ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. a co do odżywki to Nivea Long Repair świetnie wygładza moje włosy, może też ją testowałaś? ostatnio też miałam okazje przetestować profesjonalne produkty Loreala - Kerastase i muszę przyznać że też fajnie wygładzają i dyscyplinują włosy. Tyle, że są dość drogie ;/ na moim blogu możesz przeczytać recenzje, zapraszam :)

      Usuń
    3. O Kerastase słyszałam dużo opinii jednak cena skutecznie odstrasza ;) a Nivea Long Repair muszę wypróbować ;) Dzięki z chęcią poczytam ;)

      Usuń
  2. Pilomax henna wax do włosòw jasnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie sie prezentuja :) Szkoda, ze jednak nie udalo sie wyprostowac ich na szczotce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny kolor włosów :-) zapraszam do mnie goldhaircare.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam olejek i odzywkę ;) u mnie swietnie sie sprawdzają
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://emissss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń