Olejek z Alterry "Limonka i oliwki" !

O olejowaniu włosów już Wam pisałam, a właściwie o moi ulubionym sposobie, post możecie przeczytać tutaj klik.  Dawno temu pisałam też o olejku Khadi, który stosowałam na początku swojej przygody z olejowaniem, znajdziecie go tutaj klik.
Dziś chciałam przybliżyć olejek, który stosuje od jakiegoś czasu, właściwie to już druga buteleczka. A mowa o olejku z Alterry.


Świetnie nawilża nie tylko skórę ale i na włosy ! Mimo, że jego pierwsze przeznaczenie to pielęgnacja skóry. U mnie świetnie sprawdził się przy olejowaniu włosów. Moim pierwszym olejkiem z tej serii był olejek "Migdały i papaja".  Zachęcona jego działaniem skusiłam się na kolejny tym razem padło na Olejek "Limonka i oliwki".

Aplikuje go na włosy zazwyczaj dwa razy w tygodniu a czasami nawet przed każdym myciem.

Włosy są po nim nawilżone, miękkie i błyszczące. Zapach olejku nie utrzymuje się po myciu. Jednaka przed jest na prawdę intensywny! Przy systematyczny stosowaniu efekty są na prawdę zadowalające. Włosy stają się sprężyste.

Dobrze aplikuje się na włosy. Sprytna pompka wydobywa nam z buteleczki tylko tyle produktu ile chcemy.
Za 100 ml buteleczkę zapłacimy ok 17-18 zł. Chyba, że uda się go wam trafić na promocji tak jak mi za niecałe 14 zł ;) Dostaniecie go tylko w Rossmanie.

A jaki jest Wasz ulubiony olejek ? 

Koniecznie dajcie znać jakie warto wypróbować ;)
Do następnego !

11 komentarzy:

  1. ja najbardziej lubiłam lniany olej :) chwilowo zaprzestałam olejowania, ale sporo słyszałam o tych z alterry.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lnianego jeszcze nie próbowałam ale z chęcią go przetestuję ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam go, to mój ulubieniec jeśli chodzi o pielęgnację włosów, nawet pisałam o nim na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Alterry miałam tylko olej z brzozą i pomarańczą i też bardzo przypadł mi do gustu, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek ten podbija blogi :) Zgrzeszyłabym jakbym go nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest teraz na promocji za 13,99 zł :) dziś go widziałam :)

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że nie będziesz zła, ponieważ... nominowałam Cię do zabawy! :) http://redheadcare.blogspot.ie/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam takiego olejku. Ale chyba warto spróbować:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam go dawno temu i stoi na półce gdzieś w domu, bo nie wiedziałam, co mam z nim zrobić :D Na włosy używam teraz oleju Bio Amla i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi on jednak nie przypasował, z czasem i zapach stał się dosyć nie znośny ;) najlepiej wspominam Babydream ;)

    OdpowiedzUsuń