Gumki do włosów Invisibobble !

Cześć ! Dziś chciałam napisać o dość ciekawych gumkach do włosów. Chodzi mi o Invisibobble. Pewnie większość z Was już o nich słyszała, jeśli jeszcze nie zapraszam do czytania.


Tak jak widzicie na zdjęciu gumki te przypominają kabel od telefonu stacjonarnego, przynajmniej takie było moje pierwsze skojarzenie.  

Długo zwlekałam z ich zakupem cena za 3 sztuki to 14zł. Ostatnio jednak natknęłam się na nie sprzedawane pojedynczo. Dzięki czemu skusiłam się do zakupu.  Dostałam je w sklepie stacjonarnym w Krakowie na ul. Długiej.
Gumki wykonane są z tworzywa gumowo-plastikowego.  Miałam obawy czy spiralki nie ulegną zniszczeniu. Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że gumka bardzo się rozciągnęła. Odłożyłam ją na miejsce a po chwili jej wielkość wróciła do normy.
Gumki dostępne są w różnych kolorach od neonowych po czarne. Ja zdecydowałam się właśnie na klasyczny czarny kolor. Uznałam, że jest najbardziej praktyczny, można ją nosić do eleganckich ubrań jak i codziennych.

Przy moich gęstych kręconych włosach sprawdza się bardzo dobrze i o dziwo świetnie radzi sobie z koczkiem na czubku głowy.
Zazwyczaj rzadko chodziłam właśnie w takich fryzurach ponieważ po godzinie bolały mnie wszystkie cebulki i było to nie do zniesienia.
Dobrze sprawdza się też przy koczkach zostawianych na noc. Zazwyczaj rano budziłam się z zupełnie innej fryzurze niż się kładłam. Invisibobble zostawia koczka w tym samym miejscu.

Gumki możemy stosować też gdy chcemy nałożyć olej czy maskę na włosy i zostawić na dłużej. Maski możemy później łatwo zmyć. Tu zdecydowanie wygrywają ze zwykłymi gumkami.
Dobrze radzą sobie też z fryzurami podczas uprawiania sportu. Są zupełnie nie odczuwalne, nie szarpią włosów.


Są zdecydowanie bardziej widoczne na włosach. Jednak mi osobiście to nie przeszkadza. Grunt, że dobrze trzymają włosy i nie powodują bólu głowy. 

Gumki dostępne są w sklepach internetowych jak i w stacjonarnych drogeriach.

Słyszałyście o tych gumkach do włosów ?


Do następnego !

10 komentarzy:

  1. mam zamiar sobie taką sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te gumki muszą być cudowne! Gdy tylko będę miała okazje zakupię je- przy moich grubych i gęstych włosach powinny spisać się doskonale :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i lubię bardzo. Również niedawno o nich pisałam (w pewnym sensie)
    odkąd używam, nie noszę już "zwykłych" gumek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :) mam w planach zakupić jeszcze jedną w innym kolorze ;)

      Usuń
  4. Też chce je kupić, w Hebe są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Zostałaś przeze mnie nominowana do tagu Liebster Blog Award:) Będzie miło jeśli weźmiesz udział: http://cudmiodikokosy.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2014.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam dla szwagierki i ona jest z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę! Chętnie bym wypróbowała, bo z tego, co czytałam mają bardzo pozytywne opinie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń