NDW (8) - olejek BIOBAZA HARMONY

Niedziela dla włosów na którą z pewnością moje włosy czekały z niecierpliwością. W tym tygodniu miałam okazję stosować szampon do włosów blond, który miał za zadanie zniwelować żółte odcienie. Niestety okazał się bardzo wysuszający. Z włosów zrobiło się istne siano. Wiec w mojej NDW musiałam postawić na nawilżenie.
Na włosy nałożyłam olejek BIOBAZA HARMONY, nałożyłam na włosy foliowy czepek i ręcznik aby wzmocnić działanie olejku. Następnie po upływie 40 minut nałożyłam maskę kallos bananową, która miała za zadanie nabłyszczyć włosy oraz ochronić przed czynnikami zewnętrznymi. Ponownie nałożyłam foliowy czepek i ręcznik. Trzymałam ją na włosach ok 30 minut a następnie wszystko zmyłam szamponem z Yves Rocher. Jeszcze dosłownie na kilka minut nałożyłam maskę Love 2 mix Organic, maska regeneracyjna z efektem laminowania. Spłukałam letnią wodą, a włosy po odsączeniu nadmiaru wody, pozostawiłam do wyschnięcia. A na końcówki nałożyłam olejek arganowy.

Niestety  nie zdążyłam zrobić zdjęć przed snem, tak prezentują się na drugi dzień.


Włosy po masce bananowej są błyszczące i miękkie.  W najbliższym czasie postaram się napisać o niej coś więcej ;)


Do następnego !

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądają :) Bardzo błyszczą i widać, że maska bananowa dobrze na nie wpłynęła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno wykończyłam maskę bananową i byłam z niej całkiem zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń