Niedziela dla włosów (7) ! - niedziela z maską love 2 mix !

Cześć ! Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem z serii NDW. Tym razem podczas mojej niedzieli dla włosów użyłam maski love 2 mix. Maska ma za zadanie regenerować nasze włosy oraz nadać im efekt laminowania.

Mowa właśnie o niej :





Na początek na włosy nałożyłam olejek z Alterry, następnie po upływie około godziny nałożyłam maskę Wax. I po 30 minutach umyłam włosy szamponem wygładzającym z YR. A następnie nałożyłam maskę Love 2 mix Organic. Więcej o masce postaram się napisać po zużyciu opakowania.

Zobaczcie jaki efekt uzyskałam:




Włosy są zdecydowanie bardziej błyszczące i miękkie.  Nie zauważyłam jakiegoś szczególnego wygładzenia włosów.


Używałyście tej maski ? Jakie są wasze spostrzeżenia ? 

Do następnego !

11 komentarzy:

  1. nigdy jej nie stosowałam, włosy masz śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam!

    ________________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jak było przed, ale połysk jest rzeczywiście widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale Twoje włosy są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale Twoje włosy są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz piękne włosy. A o tej masce nigdy nie słyszałam. Czy jest ona do kazdego rodzaju wlosów czy tylko do blondu ?]

    www.kendziangie.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do każdego rodzaju nie zależnie od koloru ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  7. Odżywka brzmi super, chętnie wypróbuję :) Masz przepiękne włosy :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta maska niestety się nie sprawdziła. Często puszyła mi włosy. Testowałam ją początkowo na włosach wysoko-, później średnioporowatych. Ale trzeba przyznać, że jest wydajna i bosko pachnie!!! :-D

    OdpowiedzUsuń