5 fryzur idealnych na święta  - Inspiracje !

5 fryzur idealnych na święta - Inspiracje !

Święta zbliżają się wielkimi krokami, przygotowania idą pełną parą. W tym czasie warto zadbać o swoje włosy aby w czasie świąt wyglądały ładnie. Dziś przygotowałam dla Was post z propozycjami fryzur świątecznych. Znajdziecie tu łatwe i szybkie fryzury, których wykonanie nie pochłania dużo czasu.
W moim rankingu zdecydowanie wygrywają warkocze !
Zobaczcie same !

1.Moja ulubiona fryzura - koszyczek z warkoczy 



Niedziela dla włosów #27 nowe produkty w użyciu + przypomnienie o świątecznym rozdaniu !

Niedziela dla włosów #27 nowe produkty w użyciu + przypomnienie o świątecznym rozdaniu !

Tak jak wspominałam w ostatniej NdW wróciłam do oleju lnianego, więc w dzisiejszym poście pojawi się ponownie.
Olej lniany nałożyłam na włosy wieczorem w dzień poprzedzający ndw. Włosy związałam w warkocz tak aby nie przeszkadzały mi podczas snu.



Rano umyłam skórę głowy  szamponem Ecolab wzmacniającym, który używam od kilku dni.
Następnie nałożyłam maskę Kallos banana zmieszaną z mąką ziemniaczaną w proporcji 2:1 łyżeczek.
A przed ostatnim płukaniem włosów na długości rozprowadziłam płukankę octową z Yves rocher. To moje pierwsze użycie tego produktu. Płukanka ma ładny malinowy zapach dzięki czemu woń octu jest wyczuwalna bardzo minimalnie. Odsączyłam nadmiar wody bawełnianą koszulką.
Włosy rozczesywałam szczotką ikoo, która doskonale radzi sobie z moimi ciężkimi do okiełznania włosami. O szczotce na pewno napiszę Wam więcej za jakiś czas ;)

I pozostawiłam aby wyschły same, naturalnie bez suszarki. Na koniec lekko wgniotłam serum w końcówki włosów.


Przypominam Wam również o rozdaniu, które organizuje na blogu ;) Zapraszam do udziału !:)
http://martuu9x.blogspot.com/2015/12/swiateczne-rozdanie.html#more


Do następnego !
Piękne włosy polskiej gwiazdy !

Piękne włosy polskiej gwiazdy !

Dzisiaj lekki i przyjemny post o włosach gwiazdy, które mnie zachwyciły i chętnie zamieniłabym się z nią na jeden dzień włosami. Na pierwszy rzut idzie Marta Żmuda-Trzebiatowska, na jej włosy zwróciłam uwagę będąc ostatnio w kinie na „Listach do M. 2”.

Świąteczne rozdanie !

Świąteczne rozdanie !

Dziś mam dla Was małe rozdanie, z okazji zbliżających się świąt postanowiłam przygotować dla was mały prezent.



Profil bloga na Facebook'u tutaj
Ndw #26 powrót do oleju lnianego ! + świąteczne rozdanie !

Ndw #26 powrót do oleju lnianego ! + świąteczne rozdanie !

Dawno w swojej pielęgnacji nie używałam innych olejów poza łopianowym i migdałowym. Dziś sięgnęłam po zapomniany olej lniany. Dodałam go do maski kallos banana. Taką mieszankę pozostawiłam na wcześniej  oczyszczonych szamponem Balea włosach, na około 30 minut.
Ostatnio nie używam ręcznika do osuszania włosów tylko bawełnianą koszulkę, która moim zdaniem radzi sobie zdecydowanie lepiej. Nie zauważyłam, żeby włosy trzymane pod nią nawet dłuższą chwilę szybciej się przetłuszczały. Włosy puszą się zdecydowanie mniej.
We włosy lekko osuszone wgniotłam olejek Balea a następnie spryskałam sprayem do loków z Joanny. 




W weekend  będę malować odrost więc postaram się zrobić lepsze zdjęcia. Będę miec więcej czasu więc spodziewajcie się większej ilości postów ;)

Chciałam Was zaprosić na pierwsze rozdanie na blogu http://martuu9x.blogspot.com/2015/12/swiateczne-rozdanie.html

Zajrzyjcie koniecznie !;)

5 powodów dla których warto pić czystka !

5 powodów dla których warto pić czystka !

Jestem zwolenniczką picia ziołowych herbat, zdecydowanie nie przeszkadza mi ich smak czy zapach.  Zazwyczaj w okresie letnim piję pokrzywę. Od jakiegoś czasu zdecydowałam się na picie czystka. O jego dobroczynnym działaniu słyszałam już wcześniej, ale dopiero teraz po niego sięgnęłam.
Swoim smakiem przypomina mi zieloną herbatę, wiec w ogóle mi to nie przeszkadza bo często ją pije.

Niektórym zapach przypomina napar z rumianku.  Ile ludzi tyle opinii.
Czystek ma teraz swoje 5 minut i jest bardzo popularny. Nie tylko w śród młodych ludzi.  Zwolenników znalazł także wśród starszych.
Kupimy go już chyba w każdej aptece, sklepach zielarskich a nawet małych osiedlowych drogeriach.
Ale właściwie o co tyle szumu ? Jakie właściwości ma czystek ?
1. Wzmacnia odporność organizmu, dzięki zawartym w nim polifenolom działa przeciwzapalnie. W okresie jesienno-zimowym gdy nasza odporność jest narażona. Warto pic herbatę z czysta. Od czasu kiedy pije napar zauważyłam, że mój organizm dobrze przechodzi zmianę pogody. Zazwyczaj tym okresie byłam już przeziębiona parę razy. A teraz nie łapią mnie żadne wirusy.
2. Oczyszcza organizm, jak wykazują badani cza picie naparu z czystka oczyszcza nasz organizm z niepotrzebnych toksyn.
3. Zmienia zapach naszego ciała. Podczas regularnego picia naparu z czystka, usuwamy toksyny z organizmu, dzięki czemu pot który wydala nasz organizm jest mniej intensywny w zapachu.
4. Działa alkalizująco, czyli odkwasza organizm.
5. Jest łatwo dostępny i prosty w przyrządzeniu !

Napar z czystka należy pić raz/dwa razy dziennie. Do kubka wsyp łyżeczkę naparu z czystka. Ja przygotowuje go w mini zaparzaczu do herbaty. Jest to zdecydowanie praktyczniejsze. Czystka pozostawiamy na ok. 6-10 min. Te same fusy czystka można pić nawet 4 razy!

Próbowałyście kiedyś czystka ? 



Jak dbać o kręcone włosy ?

Jak dbać o kręcone włosy ?

Jak dbać o kręcone włosy ? – cykl postów

Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pomysł na cykl postów „Jak dbać o kręcone włosy?” sama nie raz miałam i mam z nimi problem. Myślę, że to fajny pomysł na usystematyzowanie wiedzy o swoich kręconych włosach a także sposób na zapoznanie się z Waszymi radami, które bardzo chętnie czytam i nie raz są mi pomocne ;)

Co Wy na to ?

10 idealnych pomysłów na prezent dla włosomaniaczki !

10 idealnych pomysłów na prezent dla włosomaniaczki !

Dziś przychodzę do Was z pomysłami na prezent dla włosomaniaczki. Podczas tworzenia tej listy do głowy przychodziło mi dużo pomysłów jednak postanowiłam je ograniczyć do 10.
 A oto moje propozycje, zobaczcie same:




1. Zaparzacz do ziół, cena to około 6-10zł
2. Olejki do włosów.
3. Czapka bo o włosy trzeba dbać a zimą szczególnie.
4. Bon na zabiegi w salonie fryzjerskim
5. Suszarka z ciepłym i zimnym nawiewem oraz funkcją jonizacji
6. Akcesoria : szczotka z włosa dzika, grzebień z szeroko rozstawionymi zębami.
7. Czepek  z mikrofibry
8. Ozdoby do włosów min gumki invisibobble
9. Zestaw kosmetyków, można skomponować taki zestaw samemu do konkretnego rodzaju         włosów.
10. Tangle teezer w kompakcie.

Oto moje przykłady pomysłów na prezent dla włosomaniaczki. A jakcy są Wasi faworyci ? Macie jakieś włosowe marzenia ?


M.

Aktualizacja włosów listopad 2015

Aktualizacja włosów listopad 2015


Dziś przychodzę od Was z aktualizacją włosów w listopadzie.  Tak jak wspominałam w ostatniej NDW miałam w planach podciąć włosy, i tak też się stało.
 Włosy straciły na długości, zostały sporo wycieniowane. Dzięki temu zdecydowanie lepiej się układają. Są bardziej odbite od nasady(z czym ostatnio miałam spory problem). I wydaje ich się zdecydowanie więcej.



W ostatnim czasie po waszych sugestiach skusiłam się na mycie odzywką.  Rzeczywiście włosy mniej się puszyły i były zdecydowanie lepiej nawilżone.  W połączeniu z grzebieniem o szeroko rozstawionych igłach.
W tym miesiącu również będę starała się myć je odżywką. Stąd moje pytanie jakie odżywki do mycie polecacie? (ja użyłam Garnier awokado)

Wracając do mojej wizyty u fryzjera. Cieszę się, że zdecydowałam się na cięcie. Moje włosy tego potrzebowały.  W tym miesiącu postawie na olejowanie włosów. Wracam do jednego z moich ulubieńców Olejku z Green Pharmacy arganowego. W tym miesiącu nie miałam czasu na olejowanie.  Ale już się poprawiam ;) Wracam też do siemia lnianego.

W ostatnim miesięcy stosowałam lotion seboradin Niger, jednak nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów. Jest to produkt do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania. Nie zauważyłam aby wypadanie ograniczyło się a już na pewno nie ograniczył przetłuszczania włosów.
Włosowe plany na grudzień:
1. Mycie odżywką.
2. Olejowanie.
3. Siemie lniane.

Narazie tyle planów na Grudzień reszta wyjdzie w trakcie ;)
Zostawiam Was z postem a ja idę pisać pracę ;)
M.

Niedziela dla włosów  #25

Niedziela dla włosów #25

 W tym tygodniu do NDW użyłam odżywki Nivea long repair, szampon Planeta Organica z efektem laminowania, olejek Vatika migdałowy, Marion olejek migdały i dzika róża.


Kamikochi - magiczne miejsce na mapie Japonii !

Kamikochi - magiczne miejsce na mapie Japonii !

Dziś zabieram Was w jedno z najpiękniejszych miejsc jakie miałam okazję zobaczyć. To Kamikochi miejsce położone w północnej części Alp Japońskich.   W dniu wycieczki pogoda wyjątkowo nam się udała,  porównując ją z wcześniejszymi dniami, kiedy ciągle padało ;)

Do Kamichochi z Takayamy  dojechałyśmy samochodem, później musiałyśmy skorzystać z autobusu ponieważ na teren Parku nie można wjeżdżać prywatnymi autami.Ale spokojnie kursują tam specjalne autobusy przewożące turystów. W  czasie  drogi miałyśmy okazje obserwować małpy skaczące drogą. Tak dobrze czytacie. Udając się w rejony Kamichochi jest duże prawdopodobieństwo, że zobaczycie małpy ;)
Cała wycieczka zajęła nam prawie cały dzień, ale warto było. Po spacerze spokojnie zjadłyśmy obiad z pięknym widokiem na góry.
Kamichochi to zdecydowanie miejsce godne polecenia ! Jeśli tylko będziecie w Japonii, koniecznie zorganizujcie sobie wycieczkę w to miejsce ;)

Ndw #24 powrót do minimalizmu

Ndw #24 powrót do minimalizmu


Jak już Wam wspominałam, moje włosy nie układały się ostatnio najlepiej. Oglądałam zdjęcia z początku roku  i zastanawiałam się jakich produktów wtedy używałam, że moje włosy były takie błyszczące i ładnie się układały.  Przypomniałam sobie, że używałam wtedy Facelle, odżywkę Garniera awokado i masło karite oraz planeta organica balsam rokitnikowy. Wtedy to były moje 3 ulubione produkty. Teraz wiem dlaczego wtedy tak bardzo je lubiłam ;)



Ponczo w kratkę must have na jesień  - Strój dnia !

Ponczo w kratkę must have na jesień - Strój dnia !

Tak jak wspominałam we wcześniejszym poście o jesiennych kurtkach uwielbiam poncza. Dobrze sprawdzą się wczesną jesienią i wiosną ale mogą być też alternatywą dla szali. Ramoneska i ponczo czemu nie ?   Moje ponczo zostało kupione w sh za 6zł ! Tak uwielbiam te sklepy, zawsze można wygrzebać jakieś perełki.  Swoją drogą może są tu jakieś osoby z Krakowa? Jakie sh polecacie ?


Aktualizacja włosowa październik !

Aktualizacja włosowa październik !

Po ostatnim Bad Hair Day w końcu moje włosy wróciły do normy. Zdecydowanie Październik nie był ich miesiącem. Włosy były spuszone, strączkowały się, źle się układały.  Skręt włosów zdecydowanie nie był taki jak sobie wyobrażałam.

Dziś wyglądają one tak:


Moje top 5 butów na jesień !

Dziś mój top 5 butów na jesień ! Mam nadziej, że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie. 
Zaczynamy ..

1. Botki  
Buty idealne na okres przejściowy pomiędzy latem a zimą. Te ocieplane dobrze sprawdzą się też późną jesieną i zimą. Idealnie pasują do czarnych rurek, spódnic i sukienke. 
W sklepach dostaniemy najróżniejsze botki od klasycznych czarnych przez brązowe do tych w ćwieki czy inne ozdoby.
W sieciówkach możemy kupić je już od 100zł.


NdW #22 - Bad Hair Day

NdW #22 - Bad Hair Day

Właściwie to powinna być sobota ;-) Zaczęła się jak zazwyczaj od olejowania włosów do którego użyłam olejek Vatika migdałowy(na noc), rano następnego dnia na włosy nałożyłam maskę bananową Kallos, która zazwyczaj bardzo ładnie nabłyszcza włosy.  Maska została na włosach około 30-40minut(pod czepkiem). Następnie włosy umyłam dwa razy do pierwszego mycia użyłam szampon Dermena do włosów wypadających a do drugiego Natura Siberica Professional, Rokitnikowy szampon do włosów z efektem laminowania.  Dzięki temu włosy były wygładzone i miękkie.
Gdy włosy były jeszcze wilgotne delikatnie ugniotłam je pianką do włosów kręconych Aussie.
Zdjęcia zostały wykonane kilka godzin po myciu w świetle dziennym bez lampy.
Zdecydowanie potrzebują lekkiego podcięcia i cieniowania. Od kilku dni nie układają się najlepiej a Bad Hair Day trwa już prawie tydzień … tym bardziej lekkie cięcie wyszłobym im na dobre ;)


A Wy jake spa dla włosów przygotowałyście w ten weekend ? ;-)
Do następnego !
M.

Przegląd jesiennych kurtek i płaszczy !

Sezon jesienny w pełni,  na dworze robi się coraz chłodniej  wiec bez ciepłej kurtki się nie obędzie. Dziś przygotowałam krótki przegląd jesiennych kurtek, płaszczy i modne poncza. 
W oko wpadło mi kilka modeli kurtek typu parka i eleganckich płaszczy. Zobaczcie same ;)

Na początek lekko rozkloszowany płaszcz, moim sercem zawładną już w ubiegłym roku w swojej szafie posiadam dwa płaszcze o tym kroju i muszę przyznać, że dobrze sprawdza się do spódnic jak i spodni. Są wygodne i bardzo kobiece.  

Plan pielęgnacji na październik !

Jesień to idealna pora na pielęgnacje włosów po lecie. Nadmiar słońca, morska woda włosom należy się porządna dawka nawilżenia i odpoczynek.
W okresie jesienno-zimowym  włosy narażone są na ciągłe uszkodzenia, kontakt z szalami i apaszkami im nie sprzyja.  Aby uniknąć połamanych końcówek należy je odpowiednio zabezpieczać, czasami kucyk czy zwykły koczek może okazać się zdecydowanie lepszy niż rozpuszczone włosy.


A oto mój plan pielęgnacji na październik.

1. Lotion z czarną rzodkwią, Seboradin Niger. U mnie zawsze na jesień wypadanie włosów się wzmaga wiec wychodząc temu naprzeciw postanowiłam wzmocnić swoje włosy wcierając w skórę głowy lotion.
2. Do pierwszego mycia używam szampon Dermena, również do włosów wypadających.
3. Do drugiego mycia szampon odbudowujący Tsubaki.
4. Do zabezpieczania końcówek- olejek Balea.
5. Maski : Kallos Bananowa, jakiś czas temu używałam jej i bardzo dobrze się spisywała więc postanowiłam  do niej wrócić. Drugą maską jest aktywn czarna maska na bazie szungitu.
6. Olejek – w tym miesiącu swoje pięć minut ma olejek migdałowy Vatika


A jaki jest wasz plan pielęgnacji na najbliższy miesiąc?
Robicie plany pielęgnacji czy może po prostu używacie co macie pod ręką? Osobiście zauważyłam, że robiąc plan pielęgnacji lepiej panuje nad swoimi kosmetykami i zakupami, nie kupuję zbyt pochopnie większej ilości kosmetyków.

Koniecznia dajcie znać jak to jest u Was ?
M.

Niedziela dla włosów #21 - maska Biovax Caviar ntensywnie regenerująca !

Niedziela dla włosów #21 - maska Biovax Caviar ntensywnie regenerująca !

Niedziela dla włosów znowu się u mnie opóźniła a wszystko za sprawą mojego powrotu do Krakowa. Wypakowywanie, sprzątanie, prasowanie tak wyglądał mój weekend.
Ale już wczoraj zajęłam się moimi włosami ;) na początek poszedł mój ostatnio ulubiony olejek migdałowy Vatika. Rano następnego dnia umyłam włosy szamponem Dermena , przeznaczonym do wypadających włosów a do drugiego mycia użyłam szampon tsubaki do włosów zniszczonych, następnie nałożyłam maskę biovax z ekstraktem z kawioru, która bardzo ładnie nawilża włosy ale niestety nie pasuje mi jej zapach. Który dodatkowo bardzo długo utrzymuje się na włosach…  żeby zapach był mniej intensywny nałożyłam po wysuszeniu włosów olejek do zabezpieczania końcówek Balea o zdecydowanie ładniejszym zapachu.
A tak prezentują się włosy...



Włosy są coraz dłuższe co bardzo mnie cieszy. W najbliższym miesiącu postawie na olejowanie i nawilżanie.
Na koniec zapraszam Was na moje aukcje tutaj ;-)
Ja zostawiam Was z postem a sama wracam pod koc z ciepłą herbatą bo jesień powoli daje mi się we znaki ;-)
Do następnego!
M.

Tokyo Dream !- Pierwsze dni w Japonii, zwiedzanie  - Tokyo Tower, Ginza,Shibuya

Tokyo Dream !- Pierwsze dni w Japonii, zwiedzanie - Tokyo Tower, Ginza,Shibuya

Dziś przygotowałam dla was pierwszy post z mojej wycieczki do Japonii.  A dokładniej z Tokyo. To właśnie tam spędziłam swoje pierwsze dni w Japonii.  W miejscu o którym nigdy nie marzyłam, nie myślałam, że kiedykolwiek się tam znajdę.  Widziałam tylko w filmach a stał się dla mnie jednym z przystanków mojej wakacyjnej przygody. Jak się później okazało Tokyo  bardzo mi się spodobało.




Niedziela dla włosów #20 ! - olej migdałowy

Niedziela dla włosów #20 ! - olej migdałowy

Po prawie trzech tygodniach minimalnej pielęgnacji i narażania włosów na różne niekorzystne dla nich czynniki ciągła klimatyzacja i przebywanie na słońcu nie było dla niech dobre.

Jednak od razu po powrocie zafundowałam włosom olejowanie.  Tym razem olejem migdałowym Vatika, z którym wcześniej nie miałam styczności. Jako posiadaczka włosów wysoko porowatych byłam ciekawa jak olej migdałowy wpłynie ma moje włosy.  Jak się okazało spisał się całkiem nie źle. Więcej postaram się napisać po dłuższym okresie stosowania.


Wracając do Ndw nałożyłam olej na długości włosów od ucha w dół. A z włosów zaplotłam dwa warkocze i poszłam spać. Rano włosy dokładnie umyłam szamponem z Balea do codziennego stosowania a do drugiego mycia użyłam szampon do włosów wypadających Dermena.
Na chwilę nałożyłam maskę, której zdecydowanie najbardziej brakowało mi w Japonii, czarną maskę na bazie szungitu.  Dokładnie nałożyłam ją na skórę głowy i całe włosy. Pozostawiłam na kilka minut i zmyłam.
Gdy włosy były już lekko osuszone od nadmiaru wody w końcówki wtarłam olejek o którym pisałam w poprzednim poście.
Jak się okazało to połączenie dobrze sprawdziło się na moich włosach. Zobaczcie same …


Przy okazji zapraszam Was na małą wyprzedaż na vinted link,  zajrzyjcie, jeśli coś Wam wpadnie do oko zapraszam do kontaktu ;)


Do następnego !

Balea Professional Oil Repair Haarol - olejek do zabezpieczania końcówek !

Balea Professional Oil Repair Haarol - olejek do zabezpieczania końcówek !

Wróciłam już z wakacji i powoli przyzwyczajam się do zmiany czasu. Pierwszy dzień był dla mnie najgorszy pobudka o 5 rano jest jednak nie dla mnie ;-)
Ale wszystko powoli wraca do normy, mam w planach przygotować dla Was kilka postów o Japonii, mam masę zdjęć więc spodziewajcie się ich lada dzień.  Na razie zostawiam Was z recenzją olejku do włosów. Czy to będzie idealny olejek do zabezpieczania końcówek ?  Przekonajcie się same, zapraszam do czytania ..


Olejek Balea Professional Oil Repair Haarol to właśnie on jest bohaterem mojego dzisiejszego posta.


Japonia !

Japonia !

Dziś piszę do Was z Japonii, przez najbliższe 3tygodnie na blogu nie będą pojawiać się posty. Po powrocie wszystko wróci do normy obiecuję też małą fotorelacje z wyjazdu :-)

Teraz zostawiam Was ze zdjęciem panoramy Tokio i zapraszam Was na moje konto na instagramie gdzie dodaje zdjecia cześciejhttps://instagram.com/martuuu9/
Do następnego!

Odżywka w spray’u – super loki Joanna !

Odżywka w spray’u – super loki Joanna !


Jedna z niewielu odżywek w spray’u które miałam okazje używać, nie będę ukrywać, że nie przepadam za tego typu produktami.  Zazwyczaj kojarzyły mi się ze sklejonymi włosami  i nienaturalną fryzurą.
Każda właścicielka kręconych włosów wie, że lubią one płatać figle, puszyć się a czasami po prostu przestają się kręcić.
W tych chwilach ratunkiem dla moich włosów są dwa produkty.

Niedziela dla włosów ! #19 Aktywna czarna maska na bazie szungitu i szampon z efektem laminowania !

Niedziela dla włosów ! #19 Aktywna czarna maska na bazie szungitu i szampon z efektem laminowania !

Moja dzisiejsza NdW zaczęła się od nałożenia na skórę głowy wcierki zrobionej z kozieradki, którą walczę z wypadaniem włosów.  Następnie na około godzinę nałożyłam olej lniany na długości włosów.  


Po upływie czasu wróciłam do włosów ponownie tym razem myjąc je szamponem do blond włosów, który pomaga mi zwalić żółtawy odcień włosów przy skórze.  A do drugiego mycia użyłam szampon z efektem laminowania o kótrym pisałam tutaj
 i nałożyłam czarną maskę, której byłam bardzo ciekawa.
Gdy włosy były odsączone z nadmiaru wody i lekko podsuszone na końce nałożyłam mój ulubieniec czyli Olejek z Balea  i tak prezentują się włosy w słoneczny dzień ;)
Muszę przynać, że szampon daje radę !

A jak wyglądała Wasza Ndw ? 

Ja zostawiam Was z postem a sama wracam do pakowania się przed wyjazdem ;) 
Aktualizacja włosów - rozjaśnianie Loreal preference 05 ultra light !

Aktualizacja włosów - rozjaśnianie Loreal preference 05 ultra light !

Moja ostania niedziela dla włosów pozostawia wiele do życzenia. Zamiast włosy nawilżać i pielęgnować ja postanowiłam potraktować je farbą.  Tak jak wspominałam  w ostatnim poście nie byłam przekonana do nowego koloru, nie zwlekając długo dzięki pomocy mojej kuzynki delikatnie rozjaśniłam włosy. Tak kobieta zmienną jest .. ;)

 Nie chciałam nakładać samego rozjaśniacza.  Padło na farbę Loreal preference 05 ultra light
Dobrze poradziła sobie z delikatnym rozjaśnieniem. Kolor może nie jest tak jasny jak wcześniej ale powoli powoli mam nadzieję będzie. Zobaczcie same ..


Aktualizacja włosowa ! - Sierpień miesiącem zmian !

Aktualizacja włosowa ! - Sierpień miesiącem zmian !

Tak jak wspominałam w ostatnim poście we wtorek wybrałam się do fryzjera na malowanie i lekkie podcięcie. Ostatni raz malowałam swoje włosy w domu jakoś na początku grudnia 2014. A, że włosy malowane były na jasny blond odrost pojawiał się dość szybko.  Jednak wytrwale postanowiłam nie malować włosów. Aż do teraz..


Zależało mi na tym, żeby nie malować swoich naturalnych odrostów tylko dobrać kolor i zrobić delikatne przejście, tak aby włosy mogły sobie naturalnie rosnąć a odrost pozostać niewidoczny.  Następnym razem zdecyduje się chyba na malowanie henną.  I odstawie farby chemiczne na dłużej.
Z efektu jestem zadowolona(dziś) , jednak był to dla mnie nie zły szok i pierwsze dwa dni nie mogłam się przyzwyczaić.  Wręcz chciałam wracać do blond włosów … ;O

Dodatkowo włosy zostały lekko podcięte i wycieniowane. Przydało im się takie cięcie. Zyskały na objętości i lepiej się układają. Zwłaszcza włosy z przodu(dawne pozostałości po grzywce)

Na pierwszym zdjęciu włosy są rozczesane tylko po myciu i tak prezentują się na drugi dzień.
Zdjęcie po prawej przedstawia włosy rozczesane przed myciem. Ponieważ nie mogłam wytrzymać z zapachem farby i musiałam umyć je od razu na drugi dzień.

Kolor jest dość specyficzny ponieważ w każdym świetle wygląda inaczej, raz ma przebłyski rudości, raz jest na prawdę ciemny. Wykonywany był z mieszanki dwóch farb, niestety nie pamiętam dokładnie numerów.


Na takie podcięcie udam się ponownie na przełomie października-listopada.

W NDW postaram się pokazać włosy w innym świetle ;)

Do następnego!
Niedziela dla włosów #18 - olej kokosowy i maska Biovax

Niedziela dla włosów #18 - olej kokosowy i maska Biovax


Niedziela dla włosów
Moja niedziela dla włosów zaczęła się od nałożenia olejku kokosowego na noc. Rano nałożyłam odrobinę maski Biovax złote algi&kawior a po chwili zmyłam wszystko z włosów. Po ostatnim użyciu tej maski byłam bardzo zadowolona więc w NDW użyłam jej ponownie. 
Włosy umyłam szamponem Biobaza. Początkowo jego zapach nie był dla mnie przyjemny jednak, teraz przyzwyczaiłam się do niego.  Na umyte włosy nałożyłam jeszcze na chwilę odżywkę do włosów kręconych z Balea. Włosy pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia a w końce wklepałam olejek o fenomenalnym zapachy również z Balea

Tak włosy prezentują się po dzisiejszym myciu 


Jutro wybieram się do fryzjera na "mała" zmianę, efekt pokażę Wam na pewno ;)

Do następnego !:)


Walka z wypadaniem włosów ! Picie pokrzywy, siemię lniane i koktajl z pietruszki sposobem na wypadające włosy !

Walka z wypadaniem włosów ! Picie pokrzywy, siemię lniane i koktajl z pietruszki sposobem na wypadające włosy !

Na gęstość włosów narzekać nie mogę. Odkąd pamiętam zawsze byłam posiadaczką gęstych włosów. Jednak liczne eksperymenty od najmłodszych lat dają im się we znaki. Włosy wypadają mi garściami, nie zależnie od pory roku. W grudniu zrezygnowałam z farbowania włosów.  Mimo to wypadanie ustało tylko na krótką chwilę. Na włosy trzeba działać od wewnątrz a nie tylko od zewnątrz więc przygotowałam sobie małą listę, która mam nadzieję pomoże mi wygrać z wypadaniem włosów ;)





1. Picie pokrzywy. Wracam do regularnego picia herbatki ze świeżej pokrzywy. Teraz w lecie jest jej pod dostatkiem. Planuję też zasuszyć jej trochę na zimę. Pokrzywa jest dobra dla naszego organizmu, działa nie tylko na włosy ale też skórę. Zawiera witaminy: A, K, B2, C;
2. Wcierki – codziennie. Obecnie wróciłam do Seboradinu.  Mam też zakupioną kozieradkę. 
3. Odpowiednia dieta, ograniczenie spożywania słodyczy a wprowadzenie więcej owoców i warzyw.
4. Siemię lniane. Jest obecne w mojej diecie od jakiegoś czasu jednak nie zawsze udaje mi się dodawać go regularnie. 
5. Koktajl z pietruszki, to prawdziwa bomba witaminowa. 
6. Maski przeznaczone do włosów wypadających np. biovax

Oto krótka lista moich „postanowień włosowych”  na najbliższe miesiące, pod koniec sierpnia dam Wam znać o efektach.

Może Wy macie sprawdzone sposoby na wypadające włosy ?
Dajcie znać ;) M.



Niedziela dla włosów ! - mgiełka nawilżająca

Niedziela dla włosów ! - mgiełka nawilżająca

 W wczorajszej niedzieli dla włosów swoje pięć minut miała mgiełka nawilżająca. Która jak się okazało była strzałem w 10! Włosy są po niej nawilżone i błyszcząc. 
Mgiełkę zrobiłam w następujący sposób:
- zrobiłam „ glutka z siemia lnianego” odcedziłam od nasionek i odstawiłam ponieważ żel był jeszcze ciepły
- gdy siemie lniane było już chłodne dodałam do niego dwie łyżki wody i dokładnie wymieszałam
- następnym krokiem było dodanie odżywki, ja dodałam Balsam do włosów Planeta Organica balsam rokitnikowy dzięki czemu nie musiałam dodawać, żadnych olejków zapachowych
- dokładnie wymieszałam i przelałam do buteleczki z atomizerem
Tak powstałą mgiełkę stosuje przed rozczesywaniem czy po prostu w ciągu dnia do nawilżenia włosów, które jak same widziałyście w poprzednim poście są bardzo przesuszone.
Wracając do NDW przed myciem nałożyłam olej kokosowy na około 1 h a następnie włosy umyłam szamponem z Alterry. Na chwilę nałożyłam na włosy balsam rokitnikowy.  Na końcówki poszedł mój ulubiony olejek z Baela. Kiedy włosy były już prawie suche popryskałam je mgiełką i związałam w dwa warkocze. Ponieważ było już późno. Zauważyłam, że ostatnio moje włosy wyglądają zdecydowanie lepiej kiedy myje je na noc i zaplatam warkocze. 
Rano po rozpuszczeniu mam lekkie fale. Jeszcze raz popryskałam je mgiełką i rozczesałam. 
A tak właśnie się prezentują.


Tak wyglądała moja NDW ;-) z mgiełką zostane na pewno dłużej bo bardzo przypadła mim włosom 

A jak wyglądała Wasza NDW ?
M.
Aktualizacja włosowa ! + sobota dla włosów

Aktualizacja włosowa ! + sobota dla włosów

Cześć ! Dawno nie było aktualizacji włosowej, więc najwyższa pora aby Wam pokazać jak wyglądają moje włosy w chwili obecnej. Od ostatniego malowania mineło już sporo czasu więc odrost jest bardzo widoczny. Włosy sprawiają mi dużo kłopotów i nie układają się tak jak bym chciała.
Przy okazji zapraszam Was na moje aukcje vinted gdzie możecie upolować modne rzeczy w niskich cenach ! Zapraszam!


Tak prezentują się włosy w chwili obecnej.

Przechodząć do soboty dla włosów.
 Zaczełam od nałożenia mieszanki olejów. Olej lniany wymieszałam z olejkiem z YR i resztką maski Kallos różowej. Mieszankę nałożyłam na około 30 minut pod czepkiem. 
Następnie włosy umyłam szamponem  z marki Biobaza, który świetnie oczyszcza włosy. 
Na dosłownie dwie minuty nałożyłam jeden z moich ulubionych balsamów do włosów planeta organica balsam rokitnikowy. Włosy opłukałam letnią wodą a po odsączeniu nadmiaru wody zrobiłam turban z bawełnianej koszulki. 
Gdy włosy lekko wyschły przeczesałam je TT a w końcówki wgniotłam olejek z Balea
A tak prezentują się po kilku godzinach przy bardzo wietrznej pogodzie.



 W najbliższym tygodniu planuje w końcu po dłuższej przerwie pomalować włosy a właściwie je przyciemnić ponieważ teraz wyglądają bardzo nie estetycznie i nie jestem zadowolona z efektu jaki uzyskałam poprzez "hodowanie odrostu".  Mam już na oku pewną farbę ;-)

Jeśli znacie jakieś farby w odcieniu cynamonu/kasztanowego też koniecznie napiszcie mi o nich.

Miłego weekendu!
M.


Wtorek dla włosów ! #15

Wtorek dla włosów ! #15

Miała być niedziela dla włosów a wyszedł wtorek, z racji tego, że jestem w moim rodzinnym domu i mam trochę wolnego czasu przygotowałam post z serii NDW, a właściwie wtorek :)
Na poczatku nałożyłam olejek odbudowujący do włosów Yves Rocher. Pozostawiłam go na około 40 minut a następnie umyłam włosy szamponem wygładzjącym YR.  Kolejnym krokiem było przygotowanie "glutka z siemmia lnianego" połączyłam go z maską regeneracyjną Love2mix Organic. Powstałą mieszankę pozostawiłam  na włosach na około 45 minut. Nałożyłam ją na włosy od połowy ucha, tak aby nie obciążać odrostu, który jest coraz dłuższyy;)
Mieszankę z siemia i maski spłukałam letnią wodą, a po odsączeniu nadmiaru wody włosy pozostawiłam do wyschnięcia, na koniec włosy zabezpieczyłam olejkiem.


Włosy są coraz dłuższe co bardzo mnie cieszy, chociaż przyznam, że miałam chwilę w której chciałam wrócić do tz boba. Ale po dłuższych przemyśleniach zostanę przy dłuższych włosach. Przynajmniej na razie ;)

Jaka była wasza NDW ? ;)

Do następnego!

Zakupy z DM!

Zakupy z DM!

Tak jak wspominałam we wpisie o Pradze, nieodłącznym elementem mojej wycieczki był przystanek w DM, drogerii, której w Polsce niestety nie ma. Oferują oni dużo ciekawych kosmetyków nie tylko do włosów. Ja jednak skupiłam się na odżywkach i szamponach.
A oto co udało mi się kupić ..




Niedziela dla włosów #14

Niedziela dla włosów #14

Dawno nie było na moim blogu niedzieli dla włosów. W tym tygodniu przypadło na minimalizm. Na skórę głowy nałożyłam kozieradkę. Przed myciem na około 40 minut nałożyłam olejek łopianowy, który towarzyszymi mi od pewnego czasu i jest już na wykończeniu.
Do pierwszego mycia użyłam Facelle- płyn, który ostatnio świetenie się sprawdza przy myciu odrostu.  Do drugiego mycia użyłam Alterra Szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się `Biotyna i kofeina. A następnie na krótką chwilę nałożyłam  Green Pharmacy balsam do włosów farbowanych. Kiedy włosy już lekko wyschły nałożyłam Olejek z Balea, aby ochronić końce.

Praga !

Praga !

  Cześć ! Dziś chciałam Wam pokazjać kilka zdjęć z majówki, którą miałam okazję spędzić w pięknej Pradze. Nigdy wcześniej nie byłam w tym mieście, tym bardziej podziwiałam ją z zapartym tchem.
Ze względu na długą podróż z przesiadkami musiałam ograniczyć swój bagaż i nie udało mi się zapakować aparatu. Jednak zrobiłam kilka zdjęć telefonem ;)

Mimo, że podróż z Krakowa trwała prawie całą noc było warto, z chęcią wróciłabym tam jesienią ;)
Zdecydowanie najbardziej podobały mi się Hradczany. Przepiękne widoki a do tego urocze ogrody. Wiosną wyglądają bajkowo.


Porównanie Tangle Teezera z podróbką !

Porównanie Tangle Teezera z podróbką !

Na pierwszy rzut oka nie wiele je różni. Dopiero gdy lepiej się przyjrzymy widzimy jak wiele różni oryginalną szczotkę Tangle Teezer od zwykłej podróbki kupionej w Biedronce podczas promocji. (tutaj o niej pisałam)



Aktualizacja włosowa # kwiecień !

Aktualizacja włosowa # kwiecień !

Dawno nie było aktualizacji włosowej więc dziś przychodzę do Was właśnie z takim postem.   W tym miesiącu nie próbowałam nic szczególnego, stawiałam raczej na stare i sprawdzone produkty.
Ostatnim ulubieńcem w dziedzinie olejowania jest zdecydowanie Olejek łopianowy z Olejem arganowym Green Pharmacy, o którym pisałam tutaj. Dobrze się rozprowadza, nie trzeba go trzymać długo, żeby zauważyć efekty a moje włosy zdecydowanie się z nim polubiły. 
W ostatnim czasie do mycia używałam dwóch produktów. Pierwszym z nich jest Facelle, to świetny produkt za niską cenę, dodatkowo jest bardzo uniwersalny w użyciu. Drugim produktem jest szampon  L`Oreal, Elseve Total Repair 5, Szampon wypełniający do włosów zniszczonych i pozbawionych życia. 
Ten drugi stosuje zazwyczaj co drugie mycie, zdecydowanie dobrze sprawdza się do mycia mojego odrostu który ma już około 4.5 cm  i czasami sprawia mi problemy.
Włosy z odrostem wymagają znacznie więcej uwagi. Zbyt duża ilość maski nałożona blisko skalpu może spowodować, że włosy będą wyglądały na przetłuszczone.
Maskę, którą używałam ostatnio to niezastąpiona Kallos Latte. Odżywki, które stosowałam to  min. Pervoe Reshenie, Planeta Organica, Odżywka do włosów na bazie olejku z rokitinika arktycznego, która ratuje moje włosy zawsze gdy nie mam czasu na długie trzymanie olejku czy maski. Włosy po niej są błyszczące i dobrze się układają. Kilka razy zdarzyło mi się też użyć Elfa, Green Pharmacy, Balsam aloesowy do włosów farbowanych i po balejażu. Jednak nie wywołał na moich włosach jakichkolwiek spektakularnych efektów. A na końce nie zastąpiony olejek z  Marion.


Olejek łopianowy Green Pharmacy !

Olejek łopianowy Green Pharmacy !


Olejek łopianowy z Olejem arganowym Green Pharmacy trafił w moje ręce przypadkowo, a właściwie dostałam go w prezencie.  Nigdy wcześniej specjalnie nie interesowałam się produktami do pielęgnacji włosów z tej firmy.  A jak widać był to ogromny błąd.




Niedziela dla włosów #13

Niedziela dla włosów #13

Ndw w tym tygodniu z lekkim opoóźnieniem, ale jak to mówią lepiej późno niż wcale ;)
Swoją NdW zaczełam od nałożenie oleju na lekko zwilżone włosy. Padło na olejek z Green Pharmacy olejek łopianowy z olejkiem arganowym, który ostatnio jest moim ulubieńcem. Pozostawiłam go na noc a następnie umyłam włosy. Do pierwszego mycia użyłam szamponu Yves Rocher do włosów kręconych z wyciągiem z baobabu. Do drugiego szampon pokrzywowy Farmona.
Następnie nałożyłam na włosy balsam rokitnikowy do włosów normalnych i suchych - intensywne nawilżanie, Oblepikha Siberica. Zauważyłam, że moje włosy bardzo lubią produkty rokitnikowe. I po ich użyciu nie trzeba im nic więcej.
Po upływie kilku minut zmyłam go z włosów letnią wodą. Włosy odsączyłam z nadmiaru wody i pozostawiałm do naturalnego wyschnięcia.

Tak wyglądają włosy po mojej minimalnej pielęgnacji.


A jak była Wasza ndw ? :)


Niedziela dla włosów ! #12

Niedziela dla włosów ! #12

Ostatnio nie udało mi się napisać postu z serii Niedziela dla włosów, dlatego dziś nadrabiam ;P
Swoją NDW zaczełam od nałożenia olejku z Green Pharmacy Olejek łopianowy z olejkiem arganowym. Pozostawiłam na włosach na około godzinę a następnie umyłam skórę głowy szamponem pokrzywowym z Barwy, a do drugiego mycia użyłam szampon do włosów kręconych Yves Rocher.  Po odsączeniu nadmiaru wody nałożyłam maskę Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania.  Pozostawiałam maseczkę na około 25 minut pod czepkiem i zmyłam letnią wodą, kolejnym krokiem było nałożenie na końce ampułki z Mariona Regeneracja, wzmocnienie włosów, następnie zmyłam po koło 3 minutach a włosy odsączyłam z nadmiaru wody i delikatnie osuszyłam ręcznikiem. Włosy pozostawiałam do naturalnego wyschnięcia.



Włosy po użyciu olejku są zauważalnie bardziej błyszczące ! Jednka końce pozostawiają jeszcze wiele do życzenia..





A jaka była Wasza NDW ?

Do następnego!