Nowo Roczne postanowienia włosowe !

Witam Was w Nowym Roku !  



Na początku chciałam Wam życzyć wszystkiego o czym marzycie, czego pragniecie, życzę Wam też zdrowia i szczęścia, dużo motywacji do działania. Żeby ten rok był dla Was jeszcze bardziej owocny niż poprzedni, żeby każdy z 365 dni był wypełniony miłością i radością. 
Wszystkiego dobrego !




Wraz z początkiem roku czas na małe włosowe postanowienia, mam dzieje, że dzieląc się nimi z Wami będzie mi zdecydowani łatwiej wytrzymać w ich wprowadzaniu w życie ;)

1. Olejowanie.  Pierwszym z postanowień to systematyczne olejowanie włosów. Widzę jak mojej włosy reagują na dobroczynne działanie olei i postaram się regularnie olejować włosy przed każdym myciem. Mam kilka olei do przetestowania wiec jest w czym wybierać.
2. Wcierki. Wspominałam już kilka razy, że moje włosy co jakiś czas w roku wypadają wiec wcierki są dla mnie alarmem na ratunek dla wypadających włosów. Do wcierania stosuje Jantar i Seboradin.
3.  Dieta.  W tym roku w mojej diecie pojawi się więcej owoców, warzyw i oczywiście siemię lniane. Z którego ostatnio zrezygnowałam. Czas do niego wrócić, początek roku to idealny moment.
4. Rzadsze malowanie włosów. Mam nadzieję, że uda mi się ograniczyć "katowanie" włosów farbą. raczej nie zdecyduję się do całkowitej rezygnacji z farby ale planuję zmniejszyć częstotliwość malowania. 




9 komentarzy:

  1. Ja z kolei stworzyłam dziś grafiki do druku, które mam nadzieję pomogą mi w realizacji postanowień. Zawsze mi jakoś łatwiej, kiedy moje cele nade mną 'wiszą' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr. 1 i 2 też planuję zrealizować. W olejowaniu ostatnio strasznie się opuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem na etapie zapuszczania i dbania o włosy :) teraz i nieźle podrosły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitne plany:) Sama chciałabym je realizować, ale jak to mówią "wszystko zależy od nas samych", więc do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice hair!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń