Ciasteczka owsiane !

Dziś zupełnie inny post, tym razem chciałm się z Wami podzielić świetnym przepisem na smaczne i zdrowe ciastaka. Ich przygotowanie jest banalnie proste. Nie zawierają cukru ani mąki :) Za to możemy w nich przemycić siemie lniane, które jest bardzo zdrowe i świetnie wpływa na nasze włosy.







Do ich przygotowania potrzebne będą :
- płatki owsiane, całe opakowanie
- 2 łyżki siemia lnianego
- migdały
- rodzynki
- żurawina
- suszone śliwki
- orzechy 
- miód


Płatki owsiane zalewamy odrobiną wody,mieszamy i zostawiamy na około 10 minut, tak aby płatki się skleiły i dodajemy miód ja dodałam 1,5 łyżki a następnie dodałam wszytskie składniki. Co lepsze możemy przepis urozmaicać i dodawać co tylko mamy ochotę ;)



Smacznego !

6 komentarzy:

  1. Super przepis na pewno wyprobuje ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie polkagotujeisiemaluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam jakiś czas temu ciasteczka owsiane, są przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie wyglądają! :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie ciacha, są zdrową alternatywą dla czekoladowych batonów :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają znakomicie! Uwielbiam własnoręcznie robione ciasteczka owsiane :)

    OdpowiedzUsuń