Maski do włosów !- Tanie a dobre !

Na rynku dostępnych jest pełno kosmetyków, drogerie otaczają nas na każdym kroku bombardując super promocjami na najróżniejsze kosmetyki. Od wcierek po maski. Od tanich po drogie. Ale czy warto wydawać 100zł na  maskę skoro w sklepach mamy pełno tańszych odpowiedników. A co kiedy kosmetyk nie przypadnie nam do gustu i wylądują w koszu?
Może warto spróbować tańszych odpowiedników ? Dziś mam dla Was maski do włosów wszystkie do ok 10-15zł. Wszytskie wypróbowane i warte uwagi.




1.  Maska z efektem laminowania 'mango i awokado' Love2mix organic, chyba najdroższa ze wszytskich dziś przedstawionych masek. Dale efekt włosów jak po laminowaniu. Włosy stają się miękkie, wręcz aksamitne.
2. Maska Bingospa z ekstraktem z drożdzy, a właściwie cała seria masek z BingoSpa zasługuje na wyróżnienie, dobre maski w przystępnej cenie.
3. Gloria, maska przeznaczona jest dla włosów suchych i zniszczonych, Dostępna jest tylko w Auchan i na allegro, maska kosztuje około 6zł.
4. Maska Kallos, chyba nie trzeba jej przedstawiać, dostępna jest w kilku wariantach do włosów suchych, farbowanych, z keratyną, bananowa czy czekoladowa. Zdecydowanie must have włosowy.
5. Alterra maska "Granat i aloes", Nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych.  Dostępna jest tylko w Rossmannie, Za 150ml zapłacimy około 9zł. Często można dostać ją na promocji.
6. Maska Sleek Line, maska regenerująca z jedwabiem i wyciągiem z pestek słonecznika. Maska, która świetnie nawilża włosy i ma niesamowity zapach utrzymujący się do następnego mycia. Dostępna jest w dwóch wielkościach, Zakłacimy za nią około 10-13zł, wzależności od sklepu.


Uważam, że wszytskie przedstawione maski sprawdzają się bardzo dobrze na moich włosach, ciekawa jestem jak jest u Was? Która jest waszą ulubioną ? A może polecacie jakieś inne ?

P.S Zapraszam Was też na moje aukcje może akurat wpadnie Wam coś w oko ;)-->moje aukcje<--

18 komentarzy:

  1. Wszystkie maski widzę pierwszy raz :) Ale to super, że takie tanie a Ci się sprawdziły! :) Ja bardzo lubię z Biovaxu, cena też nie wysoka bo ok. 20zł więc zostanę przy nich chyba, bo wolę nie eksperymentować z moimi włosami za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maskę love2mix bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko 5. i 6. pozycję i naprawdę byłam z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska z efektem laminowania zdecydowanie przewyższa koszt tych "ok 10-15 zł". Ona kosztuje ok 30 zł, więc jest 2 razy droższa ;) jednak warto ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisłam że jest najdroższa :P

      Usuń
    2. Przeczytałam to ;) Jednak wcześniej napisałaś ,,Dziś mam dla Was maski do włosów wszystkie do ok 10-15zł'' - co nie jest zgodne z prawdą ;)

      Usuń
  5. U mnie Alterra kompletnie się nie sprawdziła. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam zieloną z algami od Bingo Spa. pięknie nawilżała, ale zapach był męczący :D szukałam Sleek Line w Hebe w Katowicach i nie znalazłam :( rossmanny odpadają, wiadomo. wiesz może w jakich drogeriach można ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze znajduje ją w sklepie fryzjerskim za 12,90zł ;) a w Hebe nigdy nie widziałam..

      Usuń
    2. to w takim razie muszę się rozejrzeć za sklepami fryzjerskimi :D dzięki!

      Usuń
  7. Mam Alterre, Kallosa Keratin i Bingospa z masłem shea i algami. Bardzo je lubię. Mam ochotę teraz na glorie bo ma idealny skład do tiuningowania ;-) Bardzo fajny blog. Obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż dziwne, ze żadnej z nich nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak na złość, nie miałam ani jednej z nich :)

    OdpowiedzUsuń