Moje włosy w lutym !

Dziś z rana udałam się na umówioną wcześniej wizytę u fryzjera, długo z tym zwlekałam dlatego, że dokładnie nie wiedziałam  jaką fryzurę chcę. Mimo, że chyba nigdy nie przejdzie mi ochota na krótkiego boba, dziś jednak przystałam na radach fryzjerki. Włosy zostały delikatnie podcięte (jeżeli 4cm to delikatnie :P) i wycieniowane dzięki czemu mam nadzieję, że będą się lepiej układać. Moje włosy są kręcone/falowane z natury mam nadzieję, że dzięki temu podcięciu nie będą mi sprawiać wielu problemów a ich układanie nie będzie zajmować więcej niż 2 minuty ;P

Na koniec fryzjerka postanowiła wyprostować mi włosy, i wcale jej się nie dziwie bo mało który fryzjer radzi sobie z ułożeniem moich kręconych włosów.




Zobaczymy jak będą się układać po umyciu, póki co jestem zadowolona.  Mam nadzieję, że jutro również będę ;P  Jak Was się podobają moje włosy w wersji prostej ? Dla przypomnienia moje włosy kręcone :)

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Wyglądają całkiem fajnie, ale jako odwieczna fanka wszelakich kręciołków stawiam jednak na falowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. *wyglądają ;-) (wkradł się błąd)

      Usuń
  3. Super efekt, ja zdecydowanie wolę proste włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne włosy ;) ja planuje swoją wizytę u fryzjera dopiero w kwietniu ponieważ chce jak najdłużej zapuszczać włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zdrowo się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są, cóż więcej mogę dodać :)

    OdpowiedzUsuń