NDW(11) - sól morska !

Tym razem w mojej niedzieli dla włosów postanowiłam zrobić coś aby włosy świetnie wyglądały nie tylko chwilę po umyciu ale również po wyjściu z domu.
I takim sposobem po umyciu włosów użyłam Soli morskiej do stylizacji od Toni&Guy. Byłam w mojej kosmetyczce od jakiegoś czasu jednka używałam jej sporadycznie, ze względu na to, że strasznie przesusza włosy.
Ale odpoczątku.. Zaczełam od naolejowania włosów olejkiem Amla Gold, który bardzo dobrze nawilża włosy. Zrobiłam sobie dwa warkocze i poszłam spać, pozostawiając tak włosy do rana. Następnie umyłam skórę głowy szamponem  odbudowującym z Yves Rocher, któy bogaty jest min w olejek jojoba. Kolejnym krokiem było nałożenie balsamu rokitnikowego do włosów normalnych i suchych - intensywne nawilżanie. Gdy włosy były już tylko lekko wilgotne nałożyłam serum na końcówki, niestety miałam tylko Garnier Fructis Goodbay Damage
Po takiej dawce nawilżenia użyłam Sól morską, spryskując nią równomiernie pasma włosów. 
A tak prezentowały się włosy po kilku godzinach od użycia soli. Mimo dużej dawki nawilżenia włosy nieprezentowały się najlepiej.. 

Poza tym zastanawiam się nad lekkim cienciem włosów..  Od 2,5 miesiąca nie używam też farby, nie wiem jak długo jeszcze wytrzymam :P




A Wy używałyście może Soli morskiej ? Jak się u Was sprawdzała ?

7 komentarzy:

  1. Nie używałam soli morskiej :) Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie uzywałam, nie stylizuje za bardzo wlosów, myje susze i to wszystko :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam soli morskiej. Do stylizacji używam żelu albo kremu do loków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nigdy nie stosowałam, pierwszy raz o takiej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. właśnie jeszcze sama chyba się do końca nie zdecydowałam, z jednej strony chciałabym mieć blond ale z drugiej strasznie mam ostatnio przesuszone i szkoda mi ich męczyć a kusi mnie też ruda henna ;)

      Usuń
  6. Slyszalam o niej nie raz, ale obawiam sie, ze moje suche z natury loki nie koniecznie przyjely by ja dobrze. Moje wlosy sa przewrotne

    OdpowiedzUsuń