Peeling cukrowy ! - oczyszczenie skóry głowy

Od dłuższego czasu zbierałam się do peelingu skalpu. Zawsze miałam obawy czy aby na pewno dobrze oczyszcze włosy po peelingu. Nic bardziej mylnego dziś pierwszy raz wypróbowałam peeling cukrowy. To był strzał w dzieciątkę ! Moje włosy od jakiegoś czasu były przyklapnięte i pozbawione życia. Zapewne wszystko za sprawą duuużych odrostów oraz stosowanych w nadmiarze odżywek i wcierek.



Do przygotowania peelingu potrzebyny jest:
- cukier (1 łyżeczka)
- szampon (który właśnie używamy, 1 łyżka)
- pojemniczek w którym możemy wymieszać szampon z cukrem


Cukier mieszamy z szamponem i nakładamy na zmoczoną skóre głowy. Delikatnie masujemy. 
Cukier bardzo szybko się rozpuszcza, wiec działać trzeba bardzo szybko ;)

Osobiście po użyciu peelingu byłam bardzo zaskoczona, że nie miałam problemu ze zmyciem tej mieszanki. Dodatkowo po dodaniu cukru do szamponu, który słabo się pieni uzskamy zdecydowanie więcej piany.   Zdecydowanie peeling cukrowy mi podpasował. 

A jakie są Wasze ulubione peelingi ? Może polecacie jakieś gotowe ?

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam robić peeling z cukru i kawy mielonej :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do elite99 w TYM poście? Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. peelingi domowej roboty są najlepsze;)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling cukrowy bardzo często stosuję :) ale jeszcze nie próbowałam na skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też robię taki peeling i chyba w najbliższym czasie wykonam ten zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam ostatnio :) Teraz chcę wypróbować kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukrowy jest ok - kawowy jednak się u mnie lepiej sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robilam go wlasnie niedawno i nawet mi sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brazowy cukier rozpuszcza sie bardzo wolno i mozna dzialac na spokojnie , moja ulubiona metoda peelingowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O w takim razie muszę zaopatrzyć się w brązowy :) bo peeling bardzo mi podpasował :)
      Pozdrawiam !

      Usuń