Zabezpieczanie końcówek !

Zabezpieczanie końcówek czy zdajemy sobie sprawę jak jest ważne ? Nasze włosy codziennie narażone są na wiele szkodliwych czynników. Szczególnie teraz kiedy na zewnątrz jest zimno a my chodzimy w czapach i szalikach, które przy nakładaniu pocierają włosy narażając je na zniszczenia. Nie warto rezygnować z okryć jednka warto zaopatrzyć się w olejki lub lekkie serum silikonowe, które zadaba aby nasze włosy nie były narażane na uszkodzenia.
Ważne jest też regularne podcinanie koncówek szczególnie przy włosach farbowanych, rozjaśnianych czy narażanych przez częste prostowanie.





 5 Przykładowych produktów do zabezpieczania końcówek:


1. Marion olejki orientalne, dostępne w róznych wersjach. Mimo, że jest mało wydajny uważam, że warto je wypróbować. Post o olejku !
2. Serum wzmacniające BIOVAX A+E, Mimo, że w swoim składzie ma dużo silikonów nie obciąża włosów a dobrze radzi sobie zabezbieczaniem końcówek.
3. Argan Oil Bioelixire, 20ml kupimy za około 10 złotych, często dostępny jest w Hebe na promocji. Zauważyłam, że moje włosy po jego użyciu są zdecydowanie bardziej błyszczące.
4. Jedwab w płynie Green Pharmacy, łatwo dostępny, w swoim składzie ma ekstrakt z aloesu.
5. Marion, tym razem serum z olejkiem arganowym, pięknie pachnie i nabłyszcza, dostępny jest w dwóch rozmiarach, ostatnio jest dość popularny przez co moża go kupić nawet w małych osiedlowych sklepikach z chemią.

Gdy nie mam pod ręką żadnych olejków po prostu zabiezpieczam końce lekkimi olejkami.

A jakie są Wasze patenty za zabezpieczanie końcówek ? Ulubiony produkt ?


9 komentarzy:

  1. Najbardziej byłam zadowolona z tego od Geen Ph, ale wiem że wycofali go w rossmanie ;/ 7 efektów z Marion to totalny bubel, tak samo jak Biovax z jedwabiem - przesuszyły mi końcówki. Co raz częściej zastanawiam się nad przejściem na zabezpieczanie olejkiem ;) Ale fakt, trzeba zabezpieczać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja 7 Mariona badzo lubiłam, miałam już kilka opakowań :)

      Usuń
  2. Miałam 4 i 5, najbardziej polubiłam się z Jedwabiem z Green Pharmacy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam serum Bioelixire i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jedwab z GP i serum z Mariona, którego teraz używam. Następne będą nowe sera z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie najlepiej z wymienionych przez Ciebie sprawdzało się serum A+E :) ale reszta też jest całkiem dobra :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pytanie trochę z innej beczki, jak zrobiłaś taki ładny nagłówek bloga? W jakimś programie? Tworze własnego bloga i chce go spersonalizować dlatego pytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę robiłam go już bardzo dawno z tego co pamiętam to w PhotoFiltre i PhotoScape. Oba programy można pobrać za darmo ze strony dobreprogramy.pl

      Usuń