3 miesiące bez malowania włosów !

Maluje włosy od dawna, zaczeło się od delikatnych pasemek, później była nawet czerń (nie wiem co mi odbiło!), jednak od jakiegoś czasu moje włosy miały tylko odcienie miodowego blondu.
Całkowicie spontanicznie postanowiłam przestać katować swoje włosy farbą.  Ostatni raz malowałam je 12 grudnia 2014r.  Włosy wypadały mi garściami, co jeszcze bardziej skłoniło mnie do odejścia od farb.  Mimo wszystkich olejków, masek włosy były bardzo suche i mocno się puszyły. 

Mimo, że nie maluje włosów od 3 miesięcy, nie skończyły się moje włosowe problemy. A wręcz mam wrażnie, że w ostatnim czasie moje włosy mają codziennie Badhairday.
Musiałam zrezygnować z lekkich szamponów bo niespisywały się kompletnie. Włosy są oklapnięte. Wyglądają wrecz na przetłuszczone zaraz po umyciu i wysuszeniu.
Zazwyczaj myłam włosy co dwa dni czasami nawet co trzy. Teraz zdaża mi się, że myje je nawet codziennie..





zdjęcie zrobione w słoneczny dzień bez lampy. 21 marzec 2015r,


Ostatnio zaopatrzyłam się w Serum Babci Agafii na porost włosów. Mam nadzieje, że przyśpieszy ono porost moich włosów i wytrzymam w postanowieniu nie malowania.  Chociaż muszę przyznać, że już kusi mnie aby coś pokombinować z farbą ;)


A może Wy także zmagacie się z problemem powrotu do naturalnego koloru ? Macie jakieś sprawdzone szampony ? Koniecznie dajcie mi o tym znać ;)

Do nastepnego !


P.S zapraszam Was też do obserwowania bloga bo już niedługo szykuje małe rozdanie :)


4 komentarze:

  1. Ja nie farbuję już około 14 miesięcy.. wierz mi, początki są najgorsze, ale warto. W końcu kiedy zaczniemy siwieć to trzeba będzie, więc może pora nacieszyć się naturalnym kolorem póki jest na to szansa? :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi udało się wrócić do naturalnego koloru i na szczęście nie kuszą mnie już żadne farby. ;) Życzę Ci wytrwałości w dążeniu do celu. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie farbuję już prawie 14 miesięcy i uwież, nie ma nic lepszego niż coraz dłuższe naturalne zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie farbuję już prawie 14 miesięcy i uwież, nie ma nic lepszego niż coraz dłuższe naturalne zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń