Niedziela dla włosów ! #12

Ostatnio nie udało mi się napisać postu z serii Niedziela dla włosów, dlatego dziś nadrabiam ;P
Swoją NDW zaczełam od nałożenia olejku z Green Pharmacy Olejek łopianowy z olejkiem arganowym. Pozostawiłam na włosach na około godzinę a następnie umyłam skórę głowy szamponem pokrzywowym z Barwy, a do drugiego mycia użyłam szampon do włosów kręconych Yves Rocher.  Po odsączeniu nadmiaru wody nałożyłam maskę Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania.  Pozostawiałam maseczkę na około 25 minut pod czepkiem i zmyłam letnią wodą, kolejnym krokiem było nałożenie na końce ampułki z Mariona Regeneracja, wzmocnienie włosów, następnie zmyłam po koło 3 minutach a włosy odsączyłam z nadmiaru wody i delikatnie osuszyłam ręcznikiem. Włosy pozostawiałam do naturalnego wyschnięcia.



Włosy po użyciu olejku są zauważalnie bardziej błyszczące ! Jednka końce pozostawiają jeszcze wiele do życzenia..





A jaka była Wasza NDW ?

Do następnego!

9 komentarzy:

  1. Nie testowałam tych kosmetyków

    ________________________
    street elegance ootd
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję kupić te ampułki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam w prezencie, są świetne !;)

      Usuń
  3. Ostatnio byłam bliska zakupu olejku GP, ale zrezygnowałam może się jeszcze nad nim zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam olejek GP z czerwoną papryką i już niebawem się za niego biorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie miałam, koniecznie daj znać jak się sprawuje :)

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się twoje włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog for the content that you create!
    Every time I visit it, I know that I'll find something amazing! You do great job!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie polubiłam się z tym biovaxem

    OdpowiedzUsuń